Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

February 21, 2010

Tension Keje

Hellu..lama aku tak update blog...huhuhuh...sebenarnyer aku nak update tp setiap kali aku buka je blog aku, aku seronok la plak tgk blog kawan2 aku ni...hmm....then nk start je typing tuk blog aku ni, ada la plak keje lain yang perlu diuruskan dulu...last2 aku terlupa la nak update..balik umah lak berkobar2 semangat aku tuk update blog untuk keeseokkan arinyer...kemuain same situation berlaku..so bukan salah aku, tp salah keje yang ada n tak siap2 lagi ni..hak hak hak...
minggu lepas aku g Johor....purpose aku g johor adalah :
1. sebab my mom n sister in law disaner..
2. jumpa Putra..sooo cute n da besar sekarang...
3. g kenduri CNYn di umah Deborah
4. g beli pen Parker (ceh..ngada2 sampi johor kan)
5. g beli kain batik untuk abah ku buat baju batik (ni sebab tak sempat beli di melaka)
6. g hantar tempahan Cheese Tart aku di johor
7. mengambil hasil tinggalan barang2 ku di umah sewa lama
8. g mengimbau kembali kenangan di Johor (nak mula merepek)

ok2...secara tak lansung nyer benda yang telah aku buat di saner ada lah:

1. merembat 3 pasang tudung Ariani (then my mom kebas satu..huhuhuhuk..hehehe)
2. g jalan2 dalam UTM.....tgk tempat kayak baru UTM..ok nice n big...:)
3. sempat buat kek buah n kek coklat tuk my sister n my father...

ok..itu je la xtiviti aku minggu lepas..mmg sgt penat tp i really enjoy yang weekend...:)
walalupun hanya 1 hari suntuk aku g, tp i really enjoy my day...:)

ok..berbalik kepada topik aku...tension...
ok..disebabkan aku rasa cam aku byk cuti kan, so aku tak de mood tuk buat keje...
aku tanda la jawapan Test 1 students aku...then markah adalah unxpected..sebab terlalu rendah..n from that i can see that diorang nyer level pemahaman untuk litar ni sgt la rendah...so sorry to them...ok walaupun aku hanya mengajar di dlm makmal tetapi aku sedih la jugak biler tgk results diorang yang tak best tu...sedih ooo....cam result aku pun dulu tak best jugak tp aku nak la students aku ni dapat results power jugak...tak kira nak jugak..hak hak hak...
ok la..aku nk study...nt aku update lagi...ngan upload gambo putra yang comel...

No comments:

Post a Comment