Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

February 03, 2010

Nasi Ayam~~~~ My Favourite

Ello....rini aku nk update pasal xtiviti jalan2 cari makan...citer kali ni adalah pasal Nasi Ayam yang aku jumpa di Melaka yang buat masa kini menjadi tumpuan kau ngan hubby....nasi ayam len aku mkn gak....tp setakat aku di Melaka ni one of my favourite food is Nasi Ayam...Nasi ayam ni aku tak igt nk nama kedai dia..tp yang aku tau dekat ngan "Susu Kambing" nyer kedai...hak hak hak..aku selalu guna direction ni ngan hubby untuk mengelakkan daripada kitaorg terlepas jalan...ye la..actually kedai ni cam warung je...buka dari ko l10pg sampi 4 ptg...mmg sedap..aku suka nasi, sambal...semua la..ayam dia pun sedap...kedai dia tepi jalan je...tp tak penah lekang ngan tetamu atau customer yang datang....dan yang paling glamour air di situ adlah air mata kucing....meow meow..then ngan air barli..tp jangan risau, jika anda semua tak minat 2 air ni (mmg rugi la saper tak minat) adalah air lain cam kedai2 lain la jugak...aku selalu kuar ngan hubby mkn tengahri kt sini....time REHAT TENGAHARI ok????
mmg best...ok kat bawah ni adalah gambar2 tuk tontonan semua....

Lepas mkln nasi ayam...bahagia muka aku kan...


Air Mata Kucing

Ini lak adalah ayam dia..mmg sedap...yummy yummy...

Nasi dia takde salad..tp ada carrot ngan timun je

Set Penuh tuk mkn tghari aku...ngeh ngeh..




No comments:

Post a Comment