Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

February 03, 2010

Jln2 mkn Kenny Rogers...

Hello..ha...ni plak nk citer pasal aku g mkn Kenny Rogers bersama hubby kesayangan ku ngan ousemate aku Ami....ini g mkn sebab konon dapat gaji..so nk mkn sedap2...actually aku nk mkn Western Food...tapi memandangkan aku tak tau sgt tempat mkn best di Melaka ni so aku pilih la Kenny Rogers...walalupun ikutkan ati aku lebih suka Nando's....hak hak hak
aku g satu kete ngan hubby ngan Ami....pas da abih mkn, aku g jln2 cari Kasut Getah..hak hak hak....Ala. yang jenama Crocks tu.....(tp hubby nyer kasut da rosak smlm gara2 main badminton la tu)..Epi sgt dapat mkn ngan hubby....see muka epi aku kat bawah ni....

Ni la buah ati aku.....see..my happy face...:)

Kek Muffin.....aku wat lagi best tau...

Ini aku ngan Ami...
Ini adalah mknan malam aku ...
Zoom sket kasi korang terliur... hak hak hak....

Lepas kenyang....lebar je senyum hubby kan..hak hak hak..ish2..










No comments:

Post a Comment