Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

February 12, 2010

Am i too selfish???

Salam...
Ello semua...entry aku kali ini tak tau la naper ttiba aku rasa cam aku ni terlalu selfish...
kadang2 untuk gembirakan ati kita ni mst akan buat orang terluka...klu buat orang happy pun kadang2 diri sndiri aku terluka....well....biler kita sayangkan someone kita mesti nak buat orang tu happy right?????? but sekarang ni, problem aku HOW aku nak buat si dia happy????
Actually aku byk selongkar pasal dia ni....sebab aku tau dia takkn saje2 citer kat aku kesdihan dia...so aku sendiri takkn tau apa yang buat dia sedih....yang happy InsyaAllah aku tau kot....unless aku sendir kena selongkar pasal risalah idup dia...then today i found out something yang buat aku ttiba terpikir that I'm too selfish...sebab aku, dia kena admit banyak benda yang dia tak suka...n sometimes cam susah dia nak bergaul ngan kawan2 dia...ok..this dia ni adalah hubby aku la....hubby yang paling aku syang dalam idup aku..ngeeeee....:)
since aku ngan hubby aku ni....aku tau dia byk sgt berubah especially mayb cara idup dia sb dia selalu ada di samping aku...wherever i go..di situ la dia...mm..aku ngan hubby aku start sebagai seorang kawan....dari kawan then berputik plak rasa sayang...then smpi la sekarang mmg aku syg sgt kat dia...n aku yakin dia pun syg sgt kat aku...ngeeee...:)
sometimes, dia nak spend masa ngan kawan2 dia, but...sebab isau aku sorang, dia selalu pendam hasrat dia...yes...ini menunjukkn aku ni selfish kan????? Ada satu hari tu, dia nak sgt main ping pong ngan ofismate dia....tp dia isau aku tunggu lama2...sebabnyer aku datang ngan dia...then dia ngan politenyer call aku tanya, boleh tak dia nak main...sekali time tu aku kebetulan leh tumpang kawan aku balik kan, so aku tak kisah....sekali tau apa reaksinyer????
tanpa mematikan tepon, (myb dia terlupa sb seronok sgt kan) terus dia jerit kat kwn2 dia kate, "Jom main ping pong"...(ok..sekarang mata aku da berair)....see....sometimes aku tak paham dia...what he want n what do he like....see...jahat kan aku ni...
tapi sekarang pun ttap samer sb aku ada dia sorang je kat Melaka ni...nak dok ofis sorang2 aku takut....tp myb lepas ni ok kot...aku leh tumpang kwan aku, my housemate....in case klu hubby aku nk g happy ngan kwan dia...tp lepas kawin?????? mmm..aku pun susah nak ckp...aku ni penakut....pastu tak leh dok sorang nt aku sedih....see????? pe ea patut aku buat...???? tinggal aku time mlm lagi2 la aku pengecut....aku leh je ikut hubby g main ngan kawan2 dia..conthnyer cam main bola....badminton...tp apa pula ea kate kwn2 hubby nt..diorang gelakkn hubby tak???aku tak kisah....ok ...ini aku selfish...aku kena jadi berani...I CAN"T....ok..I TRY....
aku tak nak sgt dia ditingglkan or di ignore oleh kawan2 dia...tp aku nk wat camana???????
aku kadang2 pun tertekan...hisy...tp yang penting aku leh di label sebagai seorang SELFISH tuk hubby aku....
he is a really nice person....the nice nice person i ever meet in my life...
aku pernah bercouple...tp he is the best...
aku pernah suka orang, tp he is the sweetest person i known..

tp still aku tak leh jadi yang terbaik tuk dia.....aku nk tinggal dia...(yes..penah aku terpikir sb aku nak sgt dia happy) but I can't...sebabnyer I truely love him so much...n aku yakin, he also feel the same way...so?????????

hisy....I'm so sorry.......what can I do to make u happy?????????????????????

No comments:

Post a Comment