Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

March 01, 2010

Kaki 5...........................K5

hellu...lama aku tak update ea....ye la...aku da pindah bilik...so internet lak takes time tuk setting...smlm lak aku satu hari kursus...so....rini pg2 aku da setelkan......so here I come....
ok..aku entry aku kali ni nak citer pasal JALAN-JALAN CARI MAKAN.....ngeeeee....
ari isnin aritu aku g satu kedai di Melaka ni...simple n nice je tempat makan dia...siap ada light candle lagi tau....tempat dia nyaman je rasa...harga??? takde la mahal pun....ice blended pun ada and sangat la sedap...masakan gorne dia sedap..even mee kari dia pun sedap tau...so happy dapat jumpa kedai ni....konsep dia ala2 Kopitiam or Old Town la juga cuma upgrade ada candle light.....ok...lets enjoy below pics.....:)

Ini adalah Simbol for this Kedai..unic n cute hah.....


Mee kari ni mmg sedap..tak smpi pun RM5.00....tp mmg sedap la...hubby aku order


Ini adalah air yang diorder oleh aku dan hubby.....Sedap gak...ice blended tu...untuk air Nescafe air aku tu biasa la...tp ok la..sebab gelas dia besar..ahakkkks...

Ini aku order.. Nasi Goreng Ayam....sgt sedap....sebab pakai ayam goreng...:)

Ini adalah Pic aku and hubbyaku seperti biasa simple n cute..hakahakahakhak....Love u Syg...:)



No comments:

Post a Comment