Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

February 08, 2010

I Got my USANA

rini adalah entry aku yang ke-3....2 citer pasal ngamuk aku.....dan yang 1 ni citer pasal epi la plak..almaklumla..aku mmg gini..ngamuk then cool balik...ditambah lak ngan ketenangan ofisku kini membuatkan aku rasa bahagia untuk menulis blogku ngan penuh bersemangat lagi..hak hak hak...
ok ...td tghari akhirnyer aku dapat la produk USANA aku ni..abih la juga ratusan ringgit tp aku harap ini dapat membantu ku jadi seperti rakan ku yang lain yang da berkahwin..nmpk cun n kurus sgt..aku pun ada la niat nk jadi gitu walalupun pada satu masa dulu aku sikit pun tak kisah kan....tp walalupun da agak terlambat untuk aku berusaha tp ttap akan ku cuba..once upon a time..or long time ago aku penah lost weight sebanyak 15kg...y not now??????
sebenarnyer ada al-kisah yang menyebab kan aku nak sgt turunkan berat badan aku ni..bukan sebab hubby aku complain ke pe ke ok....tp sebab lain...sb aku nk sgt benda tu..so aku kena kuruskan badan aku sikit...takde la byk..tp nk la turun dlm 5kg pun da ok kot....aku tak nk la kurus sgt...last time 15kg...aku rasa cam apa je..tak lawa r kurus2...aku suka berisi sikit tp takde la gemuk sgt....kurus kering pun tak cantik jugak..pakai baju mmg cun (kureng sket la) tp bagi aku biarla berisi sket..dari tinggi lampai tp kurung kering pun tak best gak....
pasal npe nk kurus tu biarla menjadi rahsia aku sndiri....mmm....ada orang kate.."buat pe citer perihal diri kat blog..nt semua orang baca..org tau masalah kita.." ok..to this person... ini jawapan aku "Suka ati aku r"....ok..ni nak lari topik sket...hehehe ....orang gini sebenarnyer jeles...diri penuh ngan problem ,tak reti nk shout out...then berlagak cam bagus n idup takde problem...padahal...semak kepala otak...aku pun semak jugak....tp at least kurang sket kot semak bila aku luahkan...anyway, komen tntang diri orang, cermin dulu diri sndri...aku pun kena cermin diri jugak..ok..jom samer2 cermin diri....

ok...USANA tu aku dpt tghari..tghari td...tp aku sndiri kena g ambik kat depan utem..ad ke patut??? alasan nk hantar masuk umah aku tu jauh...pelik btul City Link ni...hahaha..aku tak abih2 memceritakan dan mengutuk khimat City Link ni....sepatutnyer..andai umah aku dlm utan pun, ko g la hantar gak....sebab pe??? sb klu masuk iklan cam bagus je..padahal hampeh...so..aku pas ni jgn harap nk pakai City Link tu....CIty Link Melaka...takkn ku pakai khidmat ko da...leh kali aku g beli sndri kat kedai...bazir duit je soh diorang hantar...tp aku gak kena g ambik sndri...

ok2....then aku da mula berckp ngan hubby....aku mmg tak leh la nk kunci mulut aku dari berceloteh...aku kena ckp byk jugak..baru aku rasa tenang....baru aku rasa bahagia....tak ckp aku rasa something wrong with me...tp tak tau la..klu ttiba2 aku diam lagi....

ok...aku tak sempat ambik gambar USANA tu...tp ko rang leh search kat internet tuk tgk.....ini pun kwn aku yang suggest..dia kate bagus...so aku try la jugak...tak salah kan try..

ok la..aku nk memulakan proses tanda lab aku ni...mlm ni kena jaga exam la plak..tension2...

No comments:

Post a Comment