Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

February 08, 2010

Putra da Besar..

Rini aku nk bercerita mengenai Putra aku ni....dia da besar..gigi pun da tumbuh....rambut pun tak lupa jugak tuk tumbuh..hehehe...Putra da pandai merangkak...da pandai memanjat...dia da berjaya memanjat tangga di rumah dari bawah sampai atas...da n tak lupa juga benjol di kepala pun da pernah tumbuh...ini jugak adalah gara2 Putra memanjat tangga di rumah Mak Cik Yan iaitu dia nyer baby sitter...(geram kan tak jaga anak buah aku ni baik2) nasib baik la kepala Putra ni keras...cepat sembuh la......

ok..mari ikuti perkembangan anak sedara yang aku syg sgt ni....n jugak aku rindu....

Putra suka sgt main sembunyi2...selalu mak dia mst cari kat dapur...."Putra lapar la...."
Putra sgt pandai berpidato..one day, jd PM agaknyer...
See...Putra aku da boleh duduk...sgt comel kan...
See...klu ngan maknyer...senyum sampai senget mulut....:)

Sgt cantik kan kombinasi warna seluar ngan baju Putra..hak hak hak....

Putra suka main benda yang bertali....


Sgt suka makan...tp badan maintain je....



Da merangkak...satu umah dia sapu...bagus2....hak hak hak


So cute...tak sabar nk jumpa Putra..huhu


Putra n neneknyer...Putra da pandai senyum...:)
So cuteeeeeeeeeeeeeeeee...................Miss him so much..
Ok...sampai di sini sje citer pasal Putra...citer lama2 nt kang aku nk balik johor lak jumpa Putra...huhuhu
pape hal pun, Putra ttap pling comel dlm ati aku.....

No comments:

Post a Comment