Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

February 23, 2010

Oh My God.....

Hellu...lama tak update blog...setelah entry tak best aku tu, aku tak update pun kan..mmm..kira2 2 hari yang lalu..opsss...itu di kira lama la jugak...ditambah lak ngan work load ni...( macam la banyak keje sgt kan ) . Semalam aku ada kelas..mmm...ok la...students aku semua ok...baik, n hormat aku....kadang2 cam childish sket pun ada...pompuan ok, tp lelaki lak tu..ok tak pe, aku layan je selagi korang mau belajar...tp exam n kuiz???? pening kepala la gue nak menanda..tak de lagnsung ruang tuk aku nk kasi markah..apa kah ini???????????? tak paham ke students ni dalam kuliah diorang??? bila aku tgk kertas jawapan diorang, i can see that basic tuk subjuk yang diorang ambik tu mmg 0.000001% je....banyak yang tak tau konsep elektrik ni..susah klu gini....aku susah ati la jugak, tp bukan aku yang mengajar, so kurang la sket...aku just handle lab n tutorial...tutorial, kasi tp tak jawab.....lab lak just nak prove teory je....tp yang dalam kuliah aku langsung tak ambik tau.....yang penting, sblm masuk lab aku, diorang da ada sedikit il;mu mengenai topik lab yang akan dijalankan....that's it...but sometimes, students banyak gak tanya aku pasal teori...ok..mana sempat aku ajarkan....tp takpe la, aku doakan diorang ni leh la dapat markh yang lebih baik nanti...klu lab je diorang skor, tp teori diorang hampeh, tak best jugak...kan kan??? papepun, diorang perlu tingkatkan usaha diorang untuk memajukan diri diorang...:) gambate!!!!!!!!!

ok...cerita disebalik entry aku ni aku nk citer pasal tabiaat aku sekarang ni...
sebelum ni tak de la gini, tp makin nak dekat hari kawin, makin la tabiaat aku ni menjadi2...ok tabiat apa????????????????? ok sebagai klu, mmg orang yang nk kawin mmg akan hadapi semua ni....ngeeeee...ok, jawpan nyer...tabiat makan...aku ni asyik la makan je....da kenyang pun nak makan lagi...lagi teruk dari time2 dulu.....pastu asyik teringin je ikan bakar ngan sambal kicap yang Ami buat..tp still tak sempat tuk aku makan....ntah la....tp yang penting nyer, aku asyik nak makan nasi je...see...pagi2 td aku da berangan sedapnyer mkn, nasi berlauk kan sardin n telur goreng...ish2...badan aku ni pun da naik..USANA kemana, diet pun ntah ke mana.....takpe ida, rilex, nt kurus la dengan sendirinyer kan??? hak hak hak

ok, aku nk start la keje aku skang tak tak sempat la plak aku nk siapkan keje aku tuk hari ni...ok...see ya in the next entry...bye

No comments:

Post a Comment