Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

February 08, 2010

Can I ?????

Ellu....rini aku semangat nk tulis blog...lama aku tak citer pasal kehidupan aku kan...so..1st of all....aku nk meluah kan arasa menyampah nyer!!!!!!!!!!!!!!!!!!sebab??? aku mati2 igt rini ada lab....rupanyer lecturer aku cancel without telling me?????? benci ah camni....penat aku awal2 rini...actually mlm ni students aku exam..ikut peraturan da nsyarat entah pape tu mengatakan bahawa jikalau ada exam, so kelas perlu dibatal kan...mmm..dulu tempat aku belajar tak gitu la plak..ntah....lantak la....tp aku geram sb aku tak tau....camana tu...pape inform al aku kan...i malas nk jadi pendidik yang berdedikasi ni...then citer lak pasal penempahan bilik kuliah....ni palk satu hal...aku da submit borang tempah bilik minggu lepas lagi...aku book tuk students aku ambik exam...tp??????????? mlm ni adalah hari ujian...so aku confirm la blik bilik aku nak guna..ye la.kang tak buka kunci mau parah aku..students ramai2 datang tak dapat exam...then aku semak2..(nasib baik aku rajin) rupa2 nyer diorang tak submit ke pihak berkenaan...masuk dalam fail punya la cantik...aiya....aku pun satu patut smlm aku check...mmmm....pastu orang kat ofis tak de la plak..mana pergi pun tak tau..aku g tanya atas..nasib baik la sorang gurl yang cute tu tolong confirmkan....dia kate, pihak yang kena buka pintu tu tak tau pun aku nk guna blik tu....nasib baik...geram kan...ini menyebabkan aku lagi2 la BENci dok Melaka.....ish...tp ayah aku kate g mana2 pun samer je...ada best n tak best..ok SABAR.......sampi biler pun tak tau nk sabar caner...then call lak CITY LINK....nak tau status penghantarn produk USANA tu...pergh itu lagi menyakitkan ati....sebab apa???? sb dia leh lak dok kate call call tp takde org jawab....banyak la dia...aku da ckp alamat baru aku tu...skang asyik minta minta lagi....aku benci la CITY LINK tu...tak bagus wat keje...so aku suggest kan kepada all of U...tak yah pakai CITY LINK da..mengarut...lambat dan tak efisyen wat keje....aku rasa last2 produk aku tu pekerja dia yang pakai nt...so better tak yah especially yang branch Melaka....bengong je wat keje...see see....aku ni nk citer pasal kehidupan aku tp da mencelah2 benda lain lak..hak hak hak...ni sebab actually smbil tulis blog ni aku berhenti kejap2 sambil wat keje lain...smbil buat keje lain tu lak kebetulan kerja2 tu menyakitkan ati aku...tension kan....huh.....tp ati aku terubat sket bila aku tgk sorang kwn blog aku...mmm....dia da dapat anak kembar ...2 2 lekali...sangat comel sekali.....:) tahniah kepada dia n husband dia...(heheheh)....biler tgk orang dapat anak ni aku rasa best nyer n tak sabar...nak ada anak sendiri.....mst rasa epi je kan..lengkap satu famili....ye la..bak kate orang, tak bahagia umah klu takde budak2 kecik..(so aku refer budak kecik == baby aku la)....hak hak haktp kita merancang...Allah yang menentukan....so...berserah je la...pape pun aku harap, majlis aku berjalan ngan lancar....tak de masalah...walalupun skang aku dibebani ngan banyak masalah....aku tak tau nk citer saper...so aku citer kat blog...(aku citer kat korang)...hak hak hak...baca la korang sampi ternganga mulut..hak hak hak....aku sekarang ni nk kurangkan bercakap...sebab ...smlm ada orang tu kate kdg2 rasa malas nk layan aku bercakap....dia kate aku ckp byk sgt....pastu kadang2 penat nk layan....tp takpe...aku tak kecik ati pun...bagus gak la dia cakap ....sebab at least aku tau pe yang tersirat di hati dia kan....so aku tak nk kasi orang menyampah kat aku...atau pun terpaksa melayan karenah n percakapan aku, so aku decide tuk jadi seorang pendiam je mulai skang...actually , i thought that he/she suka dgr aku cakap....tp sebaliknyer..sorry....:)
ok la..nt aku update lagi...sebab aku nk mula marking buku lab aku ni...
walalupun aku menyampah sgt nk dok melaka...tp aku kena jugak...mena aku kena tanda jugak..aiyaaaaaaaaaaaaa








No comments:

Post a Comment