Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

February 16, 2010

My Cuti-cuti CNY..

Hellu...
Cuti kali ni aku blik Kedah..aku rasa seronok sangat dok kampung sampi rasa malas nak balik Melaka....dulu biler balik Kedah je aku tak sabar sangat nak balik Johor....pelik pelik.....anyway...my cuti mmg best...walalupun tak de xtiviti sgt kan...tp mmg bermakana la..sb banyak xtiviti makan je...:)....kali ni hubby aku ikut blik umah..ngeeeee :)....sb tu la kot bermakna...tujuan kitaorang ni blik samer2 adalah untuk mencuba baju pengantin kitaorang....ngeee....seoronok n teruja giler la nak blik..sepanjang perjalan aku asyik tido tak sedarkan diri..cian hubby...takde orang nak sembang2 ngan dia....balik Melaka pun aku tidooo...je kejenyer..ngeeee....:) cepat penat aku ni..ye la..badan pun aku tgk naik samer ngan semangat aku ni...isy....aku da meluat da nk kurus2 ni..lantak la...yang penting...make up kena canggih n xclusive...muahaaaa....sampi je pagi tu...aku lepak2 sambil sembang la ngan mak abah..opss...bersama hubby ku jugak..hehehe...then siap2 masuk dapur tuk sediakan sarapan pagi..ok aku masak ok....sedap..bihun goreng my mum yang dimasak oleh aku...ditambahla plak ngan pertolongan dari hubby ku...ni stu benda aku suka..masuk je dapur hubby pun akan turut menolong...mst mak kau bangga kan dapat bakal menantu gitu..acececece.....aku lak lebih2 kan..padahal mak aku runsing tgk anak dia yang malas tuk masak ni..ngeeee......
then da siap semua, abah lak minta kuarkan kete...ye la katu mah aku tu ada kenduri..so nk kena kuarkan kete sebab nt klu dia da pasang meja alamat dok umah je la...tak leh kuar...aku lak nak g kenduri kawan hubby aku kat Jitra ni...so..aku yang sememangnyer pemalas tak kaurkan kete, tp hubby aku yang terpaksa kuarkan 3 bijik kete bersama ayah aku....mm..umah aku ni klu datang je korang mst igt tempat penjualan kete2 malaysia..hak hak hak..
then da settle semua, kitaorg g la kedai pengantin tu....i was so shock biler tgk baju aku tak labuci....eii...benci...da rasa geram2 sakit ati....ye la..aku da la buat baju baru....tambah RM300 extra ok...hhuhuhuh...tetapi.....geram n sakit ati tu ilang la bila dia kate, "Adik..baju ni tak siap lagi..nt kitaorg mmg wajib tamabh labuci semua..ni just baju semata2.." pergh...ilang amarah aku ni..hak hak hak...mm..anyway tetap gak la geram..sebab janji CNY da siap baju POMPUAN + LELAKI....tetapi..hanya baju pompuan je yang dia sempat jahit...baju lelaki lak tak siap lagi...wa..manyak bengang ooo..wa balik jauh2...tp tak sipa lagi..janji akan siap..mmm....then baju tu aku pakai cam baju kurung la plak..dia leh wat besar..tp takpe nt dia fitting balik...mmm..hubby cam bising la jugak.npe ni cam besar sngt...ni la tu la....mm..orang tu kate, nt da nk kawin dapat tuk last fitting...ok la...nt sehari sblum aku pakai ok...aku banyak keje...nak balik bukan free free je ok...then aku pun ok je la...dia pun ok la....mm..harap2 on my wedding everything ok....takde la cacat sana sini....anyway, aku percaya janji diorang..of cource diorang akan wat cantik2..sb mst diorang nk jaga nama diorang kan....:)

ok la...aku nak kena g ambik putra jap g..nk mekap2..kasi putra sayang aku lebih..ngeeee..
rindu la lama tak jumpa dia..da pandai merangkak ngan kelajuan 110/kmj....korang jangan memain..pastu aku nk snap gamba dia byk2...ngeeee.....tuk ditanyang kan dalam blog aku..adiah putra is on da way....
nt tgk la...akan ku cantik2 kan adiah yang tak mahal tp sangat menyentuh ati dan perasaan mama putra...hak hak hak...:)

k....wish me happy sokmo...

No comments:

Post a Comment