Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 01, 2010

As a student....I...

Hellu...ngan bangganyer..internet broadband aku da boleh pakai...hehehe....aku da buka account tuk internet...account bawah kerajaan..i mean pakej tuk kakitangan kerajaan...seronok2....dulu takde internt kat umah....cilok internet mak je...takpun kat ofis je..skang da ada...ok..tujuan utama aku buka broadbnd ni sb tuk belajar..acececeece...aku kan mmg komited tuk blajar ni..acecece...uik..silap..amin...hehehehe....alang2 da ada internet..xtivite mengupdate blog aku ni pun kira makin bertamabh laju la...kurang la sepi sepi kat blog aku ni....pg td check la connection internet ni still tak boleh....tup2 smbil layan citer Illusi ni boleh la plak...anyway perlu ambik masa 3 hari dr hari kita register...ok..berkat kesabaran boleh la aku type kat blog aku ni...
mm...byk benda yang berlaku ni..nk citer semua tak tau la larat ke tak nk type...tp yang penting aku happy sgt ngan my new life....new life aku still ngan hubby lagi la...skang aku da di johor...happy sgt..byk tempat menarik ynag aku suka lepak dulu tak sempat aku n ksinggah lagi...aku dapat sewa umah yang betul2 buat aku happy....selesa...n sejuk..tak panas cma kat melaka ..i mean umah aku sewa di melaka tu kedudukkan umah tu tak sesuai sb pagi n ptg mst panas..sb mengadap matahari naik n turun...
ok..citer pasal bab johor ni..paling best leh tgk putra membesar...skang ni dai da besar...tp dia makin baik ngan uncle latip dia dr aunty cun dia ni...ish2...jeles2...aku rasa la kan..semakin besar dia makin nk rapat ngna lelaki kot..takpe...tak kisah asalkan dia ceria selalu...tp mmg best tgk putra da besar....tp aritu dia terjatuh..abis luka kat mata dia...cian dia..semua salah pengasuh ni..asyik luka je putra aku ni...dia tka jaga putra baik2...ish..geram ni...harap2 sebelum pertandingan pa&ma tu..parut da ilang la....amin..
td tghari kena g dgr ceramah tuk postgraduate..mm...bosan gak...pinggan rasa nk putus sb sakit sgt duduk atas kerusi tak best tu...last2 aku pindah g belakang dok atas kusyen..peduli la orang nk kate pe..aku sakit ok....hehehe..
so far..baby aku sihat je...tp dtg petang je mst aku akan mengaduh ssakit...myb sb menegang kot...ish2...tp takpe kejap je...anak mama ni baik....tak sabar nk tgk anak mama ni...nt nk kena g scan lagi..to make sure kedudukan uri aku ni betul...harap2 semua nyer ok..amin...hubby skang ni tak leh sebut bab2 uri ni..nt mula dia isau tak bertempat..pastu pikir bukan2...isau la kot aku tinggal dia..ish2...tak nak aku..klu leh nk idup lama ngna hubby aku ni..byk benda aku tak sempat buat tuk hubby...walalupun dia selalu kate aku ni baik...huhuhu...nk emo lak aku ni..
ok2...tukar topik.../.
td balik dr dgr ceramah tu...aku g la mkn kat meranti..rindunyer tempat tu...dulu selalu lepak mkn citu..huhuhu...then g la jln2 JJ tmn u....tau kitaorg usha apa???? usha barang2 tuk aku beranak n tuk baby...mmm...byk ni belanja tuk sorang baby ni..tapi takpe..beli sket2 tka terasa sgt kot...pastu kitaog plan nk tunggu J-Card day...so barnag murah sket kan..hehehe...tgk baju baby teruja lak aku....nk sgt tau baby boy ke gurl..sb nk beli baju ni...hubby kate beli je kaler putih n biru....sb biru gurl pun leh pakai..klu pink boy susah sket la nk pakai...ish...tkape la..sabar dulu...paling menarik minat aku adalah beg tuk baju baby...sgt2 cute...harga dia agak mahal tp nk jugak beli nt...sebenarnyer igt nk beli biler aku da pregnt 6 - 7 bln..tp hubby ni tak sabar sgt nkbeli....siap da siap2 bajet lagi..takpe la..asalkan hubby happy aku pun happy..nk beli baju pregnt lagi tp cam takperlu lagi kot...kang bankrup lak hubby aku....tp aku igt nk beli baju tuk hubby g kelas..cian hubby...takde baju ensem2 g kelas....aku lak nk beli beg...tp nt2 la..not so important..sb byk lagi beg aku tak pakai..hehehehe..tp nk jugak tau syg!!!! hahaha
ok la..nt aku update lagi...ops...lupa nk citer..skangn i aku da suka sgt masak....tp still tak sehebat my mom..huhuhu....anyway...aku try kan...good good..ok la merepek da aku ni...bye

No comments:

Post a Comment