Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 02, 2010

Cheese Tart

Hellu...rini aku rajin nk update lagi...sajer je nk citer2...nk citer aku wat cheese tart...tp blum siap lagi...baru siap bekasnyer je..intinyer esok baru aku buat..ari ahad hantar ke orang yang memesannyer...siap la 150 biji...satu adunan da dapat..ok la tu...isau gak klu kena wat 2 adunan ...sb pe??? sb terasa maslnyer.....nt dapat mmg banyak...tp malas nk duduk bertapa lama2....seb baik hubby ada..dia tolong2 gak...so cpat la skit siap keje aku...huhuhuhu....
teringat kat mak aku lak....skang ni mst tgh berseronok kat phuket tu...ye la..dia kan g rombongan...esok pagi, igt nk wat cucur je...ttiba hubby offer nk g mkn kat hutan bandar...yahuuuu...seronok...sok pagi nk bangun awal2 la...leh jogging ke..aceccecece...ok la..jln2 kat hutan bandar tu...nak mkn lontong kering...letak daging n hati...sedap2...ni da terliur da ni..padahal perut kembung ngan laksam yang kurang enak itu....pastu hubby kate nk bawa aku jln2..seronok2..igt nk puasa esok..postpone lagi..ish2...klu posa aku tak suka jln2...sb nt aku penat..suka lepak kat umah je...sb aku sorang posa..klu ramai2 posa aku ok je jln2 sambil puasa..hehehe...ada logik kah ini??? logik kot..sb semua tu psikologi individu ok...ni..hubby aku muka masam sket sb tak dapat tgk Brazil lwn Belanda secara live..kena tgk ulangan..td offer nk teman g lepak kedia mamak tgk...dia tak nk lak...mmm...takpe la...nt aku teman tgk ulangan...klu aku tido baby aku tman papa dia tgk..hehehehe....td search kat internet, bantal tuk ibu hamil tu..actually cam bantal peluk tp tak jumpa pun..aku layan citer "backup plan" patu tgk la jenifer lopez tu peluk bantal besar..actually tu tuk ibu hamil...selesa tuk tido..da aku bising2 nminta hubby carikan..td aku tgk dia dok serch kat internet...tp dia kate semua tu oversea...mmm..nk jugak...sebab selesa sket tido...see see ...aku terpengaruh ngan citer2 org puteh ni...tp mmg best la klu dapat bantal gitu...mmm..klu nk tau tghari td terlelap jap siap mimpi jumpa lagi kat kedai baby...tau aku mimpi harganer baper??? RM 259.15...kelakat tak??? siap aku mimipi sen sen lagi...ni mmg menunjukkan bahawa aku mmg nak bantal tu...tp takpe..tuk elakkan hubby pening kepala..tak dpt exactly pun ok...yang penting bantal panjang yang gebu n besar...pun ok...so..sok jln2 nk g cari jugak..hehehe..semangat kan aku ni...
ok la..hubby da perli2 aku dok tulis blog...dia kate panjang nyer blog aku...dia jeles la tu...wekkk...k la..nk g kaco dia tgk bola..padan muka dia..hua hua hua...
k ...bye

No comments:

Post a Comment