Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 01, 2010

Bosan???

hellu..rini pg2 aku da goreng cekodok...sedap...kali ni tka lembik cam dulu...dulu aku wat mmg gagal la...skang ni gebu n cantik je...ni bangga ni..ish2...hehehe...plan rini nk masak kurma ayam...teror ke aku nk masak benda ni????? ish2....kena baca instruction kat belakang kurma nyer rempah...ayat keling lak aku wat ea..heh....mm..dok type2 kat blog ni.hubby nk kuar cari santan..aku pe lagi..pantang kena tinggal sorang2 mst nk ikutnyer...pastu kena perli.."nt abg nk g sembhyang jumaat, ayg nk ikut tak?" ish...geram aku...kang aku ikut kang...hehehehe...takde la...pastu balik2 da semua ada berhenti jap tuk masak..skang ni tgh tunggu kentang je empuk.....harap2 sedap la...tp rupa cam ada je td..i mean rupa kurma ayam tu la..hehehehe...sayur pun da siap..bantai je masak sayur yang ada kat umah...seb baik la hubby tak cerewet bab2 makan ni..semua dia mkn..tambah2 klu yang dimasak kat umah...minat benar dia mkn kat umah....tp aku ni..kdg2 minat aku mkn kat luar..hehehe...takpe..sejak pindah umah ni rajin jugak aku masak...sb mak aku bising aku ni pemalas...hak hak hak..ngan tak malunyer citer kat korang aku kena sound ngan mak aku sb pemalas....mmg btul pun ...pemalas tahap cipanzi..hehehehe...tp malas bersebab tau...aku kat berbadan dua skang..acececeee....tu je jawapan aku kan....ok takpe..nt aku rajin la....nt ea...on da way...hehehe
sejak dok johor ni aku suka lepak umah jugak..tp bosan biler takde citer best...ye la..astro pasang pun yang basic je...so citer best ni ada time2 yang best je la..ok ayat apakah ini???? takpe..bedal je..asalkan kurma ayam aku menjadi...apakah ini??? hak hak hak...
pastu smlm balik dr ceramah UTM tu, aku g benatal 6 CD citer best2...best ke?? best la kot..semua yang tak sempat tgk kat wayang..ye la...sejak berbdan...ok2...nt ada orang menyampah lak sb asyik2 bagi jawapn yang sama....hehehehe..saje je..nk marah marah la...hehehe..tp tghari nt igt nk g bank jap..nk setel urusan penyimpanan duit aku...hehehehe..moga2 bertambah rezeki aku ngan hubby ni...ops...lupa lak...aku, hubby n baby ni...hehehehe..ptg ni ada pasar mlm...tak sabar nk g...aku da aim semua pasar mlm area tempat tinggal aku ni...ari isnin, ari khamis n jumaat..ok la kan...kira dlm 1 minggu 3 kali la kau dapat mkn tau fu fa...yahuuu....seronok...ye la..klu beli borong byk2 nt simpan dlm peti ais..takde feel lak nk mkn...then bazir. buang je...aku suka mkn panas2..sedap....ish...ptg ni nk kena g beli ni...then kluleh nk borong brg dapur sket..cam da nak luar je...
mlm ni jugak kena rajin kan diribuat kuih cheese tart aku ni....kan kak aku order..aku tak buat2 lagi..da seminggu da...kira dlm minggu ni kena siap jugak..kang kak kau bising...aiya....pengsan aku mlm ni..penat sei..sb byk...harap2 hubby rajin tolong aku..hehehehehe....tp mmg selalu dia tolong pun..takpe la..berharap pada yang pasti lagi best kan...hehehehe
ok la...smpi di sini sajer la...nt aku update lagi...sb da de internet serba serbi aku nk citer..hehehehe...k..bye

No comments:

Post a Comment