Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 09, 2010

No Mood..

Hellu...sejak2 ni aku da jarang update blog kan...sebab apa??? aku da sibuk ngan urusan belajar aku..isnin ni aku da start kelas...then ada sket problem...tau problem apa??? salah register subjek...meluat btul la klu wat salah bab2 ni..leceh sket..so isnin kuar jap g sps tuk setel benda ni...setelah di susun jadual...aku hari rabu n jumaat takde kelas..seronok beb...hehehe...tp hari khamis kelas cam agak pack...caner ni..baru cadang nk check up baby sebulan sekali kat klinik UTM...klu klinik UTM, only hari khamis je tuk ibu mengandung ni...aiya...kena cari tempat la in la..nk ponteng kelas..takkan la kot..lain lak lu aku ni mmg genius...aku ni biasa je..tak leh2...kena cari klinik lain la...sejak2 ni asyik mimpi pasal baby aku je...myb da tak sabar kot nk timang baby tp sabar lu...baru 4 bulan..ish..cam tak caya kan aku pregnt....aku kawin pun skang ni da cayer2 sket...ni pregnt la plak..ish...pikir2 balik...aku prengt??? hahahah...cam kelakar...tp takpe aku suka..cuma memerlukan masa tuk trima kenyataan yang "uit ida..ko da nk jadi mak da"...hahahaha...yela...aku kan perasan muda tak abis2 lagi...then tgk la plak, nt klu da beranak..ntah2 aku tgk muka anak aku tu smbil pikir, "Ni ke ea anak aku sndri....muka Ida + Latif"...hahahahaha....kelakar la plak aku ni....ada kawna aku pelik bila aku kate gini..tp bagi aku normal je..ada gak kawan2 aku penah ngadu benda camni...aku pun da kena benda yang samer jugak aku pikir...sekarang ni cam takut nk g scan sbtakut klu doktor complain uri aku kat bawah lagi...tp aku baca la info kat intenet kate, uri selalu bulan 7 klu tak naik baru agak bahaya...ala....tak nk la ada problm klu leh...nk cam orang lain..tp takpe..doa je byk2...moga2 takde pape la tak best tuk aku ni...n jugak tuk baby aku ni...hubby lak skang ni makin garang...tau kenapa dia garang...biler aku degil..nt dia wat garang2 sket ngan aku...contohnyer..aku cam penat tp nk berjalan jugak kat JJ..dia tak kasi.dia soh dok dlm kete, dia g beli..tp aku nak jugak..sb nak beli jajan yang aku suka..pastu dia wat garang2 sket ngan aku sb aku degil..tp aku kuar gak..jaln nonong masuk JJ..yela..aku nk beli jajan...nt da dapat jajan aku ok la...tp sebab dia wat2 garang..nah ambik mlm balik dr JJ aku terus demam..pening kepala dia...pagi ni pun badan aku panas jugak...pastu da mandi2...aku da ok sket..ni yang leh dok update blog ni...klu tgh sakit, nt hubby wat garang lagi soh aku naik atas berehat...kasi hp baru dia soh aku main game..tak nk....nak dok bawah..lepak2...wekkkkk....tp satu benda aku perasan klu hubby aku mula wat garang2 confirm aku skait pastu...aku kate kat hubby aku stress klu dia wat garang2 ngna aku..hak hak hak...actually, smlm aku asyik dok kat fakulti hujan lak tu...tambah tolak..demam la ...tp takpe la..aku wat alasan sb dia garang, so harap2 nt dia tak garang la...tp garnag pun aku tak kisah...sb apa??? sb aku tak takut...wekkkkk....nt aku majok kuar umah baru dia tau...kuarg cari ais cream coneto...hak hak hak...mst dia cuak...tp tak penah la aku wat lg...tak wat kot sb aku malas sket nk kuar2 sorang2 ni....hak hak hak...
td kau kate tak de mood...tp tulis beria je kan...cam mood mmg tgh happy je...k la..bye

No comments:

Post a Comment