Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 13, 2010

Miss Him so Much..

Hellu...rini aku guna PC hubby lak..malas nk guna laptop...smlm g beli meja study ngan kerusi best kat Taman U...konon nyer ni tuk digunakan oleh aku tuk tujuan belajar...setakat ni..tak belajar pun lagi...mentang2 hubby letak PC atas meja ni..laptop aku da dilupakan la yer..hak hak hak..actually lagi suka guna PC dr laptop..laptop certain2 time je...klu PC ni puas ati...screen besar...then guna keyboard besar n selesa tuk typing...hak hak hak...ni hubby da kuar dr kol 11 lagi...dia g kelas...rini aku lak takde kelas...so free je la..konn nk wat keje yang lecturer da kasi..tp dapat info sket smlm da malas lak nk start..pelik btul la aku ni...ye la..aku nk study dulu..then baru nk wat..study pun tak tau biler...aku rindu la hubby aku....rindunyer pasal..aku da siapkan udang besar masak kunyit kat dia...ni resepi aku tgk mak aku selalu buat..aku da rasa sket kuah dia..cam ok je...harap2 hubby suka..td hubby nk masak siap2 tuk aku..aku kate tak yah la susah2...then dia decide nk beli je lauk kat luar..aku lak masak nasi...tp...ttiba2 tgk gambar kat PC dia ni...gambar hubby la ok...rasa rindu la plak..sb rindu ni la aku g dapaut memasak..hak hak hak..sb sayur da habis kat umah, so aku soh je dia beli..tp dia tak nk la plak..ok takpe..aku wat ulam guna timun je la...ok la tu...aku ni pemalas...kira hebat la ni...penangan rindu nyer hal...selalu mana aku ada situ la dia ada..kat utem pun selalu...blok sebelah je..klu dia kuar aku ikut kuar jugak...tp kali ni lain la sket..di g UTM aku dok umah men tenet..lain tu..hak hak hak....aku dulu selalu la pikir..camana ea life aku klu belajar n at the same time da kawin...mst susah sb nk kena jaga famili..then keje2 umah kena wat...mana ada maasa nk belajar....tp tup2 apa yang kena kata aku??? da kawin + belajar +++++ pregnt lagi...uish....tambah satu kota lagi..hak hak hak..so far ok la..tp sb da lama sgt tinggal bab2 belajar ni..so kemalasan still ada lagi...klu abis degree dulu terus smbung lain la citer..mood belaja tu ada lagi..ni da 3 tahun da aku tinggal..tup2 kena jadi student balik..selama ni enjoy je idup aku...yela..time keje keje la...then balik keje melepak memanjang...tp skang da lain...time kelas g kelas..balik umah kena juga spend time tuk blajar kan..aku ni slow sket...tak de la gifted pandai pun...biasa2 je..kena usaha lebih tuk result yang lebih baik...tp hubby aku lain la plak..rilek je mamanjang...aku tanya pe semua dia leh terangkan..yela..dia mmg pandai..tak cam aku..kena baca dulu cover balik pe bljar dlm kelas..baru la nk paham..dia dgr pun da paham...pastu best la..dia g install game Plants Vs Vombies la plak..lagi laju la aku main game kat komputer..sajer je dia ni..myb tak nk aku tension sgt kot..yela..kelas baru 2 hari aku da gabra..tp yang best kan biler da kawin ni..aku bali kje dr kelas cot cet cot cet mulut aku citer pe aku blajar...pe lecturer aku kate...citer tu citer ni...hubby dgr je smbil gelak..smpi aku penat aku diam la..hak hak hak..semua la aku citer..pe aku pikir dlm kelas la...best tau..ada pendengar setia...hek hek hek...ni makin syg ni...td hubby kol..aku da order teh ais kat Meranti tu..aku mmg suka teh ais kedai tu..hehehe...hubby nt aku wat air lemon kat dia..mst dia suka...aritu aku beli kordial tu dia gelakkan aku...mak aku pun samer..mak aku kate cam lemon orang basuh pinggan je..ha..nah sekali bancuh tau pun nak lagi..
ok la..malas nk citer panjang2...japg ptg nk g JJ Tebrau...nk g layan wayang..hubby kate lama tak tgk wayang ngan aku..apa lagi...aku on je la kan...then nk g umah Putra...nk tgk Putra..mak n adik aku tu...smlm tak g sb tak larat..rini aku larat..so nk g..esok J-Card lak..ish..banyak xtiviti aku ni kn...hak hak hak...ok la..bye

No comments:

Post a Comment