Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 17, 2010

Baju Baby Mama dan Papa

Hellu..lama rasa tak update blog...mm..sebenarnyer bukan takde tenet ke pe..tp sb tak larat la nk update...tgk blog pun kejap je..apatah lagi nk membaca blog2 kawan yang lain..huhuhu...sekarang ni da bergelar seorang student ni lain sket xtiviti aku....contohnyer..semakin hari semakin malas...hahahahaha...MALAS...perkataan yang paling aku takut ada kat student aku dulu..sekarang aku takut lak ngan MALAS dlm diri aku ni...assignmt???? aku dah start buat la jugak...skang baru 20%....ops..ok2 aku tipu 10% baru...huhuhuhu..mmg takde mood belajar lagi la ni...tp tak tau la klu just for this subject...subject lain cam ok...tp tak tau la..skang ok lagi...nt2 tak tau la kan..harap2 semua ok la...huhuhuhuhu...

smlm smlm aa J-Card day..ok aku orang yang agak awal smpi di JJ..kebetulan lecturer aku lepas awal la jugak...tp ada orang lagi awal rupanyer..cuba teka saper....cuba teka...saper lagi klu bukan encik hubby aku...hak hak hak...sb dia kelas kol 10...so sblm kol 9 dia smpi....hebat kan dia....sb nk pilih baju...aku tak berani la nk pilihkan tuk dia..kang tak berkenan kang dia pakai muka masam lak..hik hik hik..selalu aku beli ngan dia...lagi satu sajer soh dia g pilih...sb aku nt nk pilih benda lain...contohnyer...handbag...baju baby mama dan papa...hihihihihihi....smpi je aku kat saner..sempat la jalan2 ngan hubby kjap sblm dia g kelas..then aku ditinggalkan keseorangan..kawan aku lak abis kelas kol 10 lebih..so aku jalan2 la sorang2..cian kan aku ni..hik hik hik..tp paling tak best kan...orang tolak troli sner sini..pastu terkena la perut aku...kena la belakang aku...diorang tu tak sengaja...tp mmg sakit la...cian baby mama dlm perut..yela...hubby aku takde aku da kena blasah teruk kat JJ..last2...aku da ambil baju yang aku tempah tu..aku beratur la panjang sepanjang nyer..takde mood la nk usha kasut ngan handbag..smbil beratur tu..ada la 2 orang budak cina ni...leh pula main2 tolak troli..pastu kena la blakang aku..kaut sei...sakit sei...pastu 2 3 kali aku mula la bengang..aku pandang je ngan mata besar aku..konon marah la..klu kena lagi aku rasa cam aku tengking je kot...dah la mood takde....tp tuk elakkan aku marah2 orang ni..aku kaur la sket barisan kan..so diorang main2 kena lak org depan aku tu...lelaki cina..pe lagi...org tu bengang la...dia g marah budak2 tu...aku pikir pe tau???? aku td bukan marah sb pembawakan baby la..tp mmg logik pun aku naik marah..sb orang depan aku tu mmg marah abis la...hik hik hik..diam budak2 tu...tu la..len kali mak ayah kena pantau anak2 diorang...igt main je..pastu kena orang sakit tau...anyway..aku lebih suka mengambil langkah tarik diri dari bergadoh..or dr marah2 orang ni..sb aku pikir pe tau..sometimes orang ni bila dia cari gadoh or dia sajer cam cari pasal ngan kita...kita patut ignore je...buat tak tau je..tak yah layan sgt..marah tu mmg la marah..Allah je tau dlm ati kita ni...tp kita tak yah layan sgt..sebab pe??? sb orang bengong je gitu..ops...i means klu kita pun jd cma diank cari gado jugak maknanyer kita ni pun mengong la..hik hik hik...ok la...aku happy sb berjaya marah2 orang...hehehehe..nk dipanjang kan citer laig aku hantar msg kat hubby tulis pe tau ... "ayg nak abg ada cini"...pastu mcm2 tau je...lecturer hubby cancel kelas ko l11..so kol 11 hubby smpi teman aku..mula aku balik operasi shopping aku ni...hihihihihi...tgk la..pe hubby da buat kat aku ni...semua benda tak leh buat sndri..teruk btul aku ni...terlalu dimanjakan sgt kot..cian aku..cian lagi hubby..hik hik hik..paling best..sampi je hubby balik ke JJ maknanyer JJ ini AKU YANG PUNYA...muahahahaha....pastu sempat jugak aku merembat baju tuk Aqil..tau Aqil??? anak sedara aku sebelah hubby...sgt cumel..n cute...Aqil suka tgk aku tau..pastu dia ngorat aku..hik hik hik..sb dia suka wat muka comel ngna aku..aku beli sepasang tuk dia...PUtra???? alamak...aunty tak beli la plak..sb aunty nk beli kasut la kat dia...nt aunty beli ye..aritu takde diskaun sgt....

ok la..citerp asal baby mama dan papa ni kan...da ada baper helai baju maman papa beli..brg lain tka beli lagi sebab cam tak best je barnag2 dia..nt da 7 bulanbaru start beli la...sb diskaun pun tak banyak sgt pun...then beli baju 2 pasang je...yang lain aunty dia dr UK da beli...ha..nk tgk gambar?????? jap g aku upload...ni aku nk citer2 dulu...sb aku tak tau lagi jantina baby ni..so aku beli putih n coklat..nk beli lagi sb murah..tp aku tgk baju pink tuk baby gurl semua sgt la comel...so..aku pkir2 nk beli kang nt baby boy aku tak nk kasi baby aku pakai...klu byk beli yang selain gurl kangklu kuar gurl kang menyesal lak..so takpe..beli sket dulu...nt beli lagi...nt papa n mama borong tuk baby ye..papa borong byk2 tuk baby...nenek lak dia nk tempah bantal peluk + bantal tido ngan tilam tuk baby ni...pilihan kaler...purple muda..hik hik hik..sb pe sb aku punya suka la...hak hak hak..siap ckp nk ada gambar katun2 lagi...hubby layankan je...sb nt aku majok...aku a majok kena bli teh ais kat meranti..saper nk bertnaggungjawab kuar g beli???? hubyb jugak..so better ok je ngan pilihan aku kan..hak hak hak...

k la..tgk la gambar kat bawah ni....(tak sabar nk cium2 baby mama nt ni....)


Ini baju Aqil...cute tak??? harap2 muat nih...hehehe

Ini baju anak mama n papa ni..papa beli time J-Card...alolololo...cyg nyer anak mama ni...
Ini plak, baju aunty dia beli dr UK..cumelnyer..nt anak mama n papa ni seksi la ni pakai baju ni..syg nyer anak mama sorang ni...hehehe

Mmm..ni la gambar baju2 baby yang da ada...nt nk tambah lagi..tp tunggu dulu kot...nak make sure gurl or boy dulu..klu gurl mm..nk beli pink2 la..hubby pun kate gitu...harap2 kandungan aku ni baik la..takde masalah lagi..isau gak ni...isnin nt nk g scan lagi..nk tgk kedudukan baby mama ni...harap2 emuanyer selamat..doa doa kan la ye...syg sgt baby aku ni...ramai org nk anak, tp blum ada rezeki, aku ni kira bersyukur sgt..awal2 kawin da dpt rasa keseronokan mengandung...wallupun kdg2 sakit tu datang jugak..tp takpe, igt baby ilang la sakit ni...
k la..thanks to my lovely sweetheart, saper lagi klu bukan hubby yang layan aku tangkap gambar2 baju bby kitaorg ni..k...bye

No comments:

Post a Comment