Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 03, 2010

Bantal Baru!!!! YES!!!

Hellu...rini seronok sgt...yea yea....sebab apa???? sebab aku dapat bantal baru...bantal untuk dipeluk tiap2 hari semasa tido tak pun semasa berjaga....best2....sebenarnyer nk cari cam khas tuk ibu hamil....tp tak jumpa pun..yang ada cuma tuk ibu menyusu je....alamak....so...nak tak nk cari la jugak kat kedai lain..cadang nk beli bantal tulang kat JJ...tp da takde la plak jual....dulu aku ada tp da lama tak jual la kot...tp........ttiba2 terjumpa la satu kedai di JJ terau ni...nama kedai ni Momo...ada dlm JJ- Tebrau...harga dia bagi aku mahal sgt..huhuhuhu....harga dia RM189.90....mula2 mmg tak nak beli...tp sgt la nak sebenarnyer..tp memikirkan harga dia yang mahal cam tak jadi la plak..hubby da beria soh aku beli...dia kate nk belanja aku....sb nt isau mlm2 aku takleh tido...tp tak nak jugak aku ni...ish2...g la round JJ tu kalalu2 ada bantal panjang yang lembut...tp tak jumpa....so...masuk kedai Momo lagi...tp nak cari sarung bantal dia je..bantal beli kat JJ.....tp harga dia lebih kurang harga bantal tu...sb org tu kate sarung dia yang sebenarnyer mahal...so...tak nak jugak aku....hubby da isau da tgk aku...ye la..aku kan mengada2...nk murah tp nak yang best ....camana tu???? tp last2...kali ke-3 masuk aku kate kat salegurl tu nak beli jugak la...dia leh gelakkn aku...ye la...3 kali masuk baru nk beli...so ....open dia nyer member card dapat da 20%...so harga dia dlm RM150.....skang ni aku tgh seronok memeluk bantal best aku ni...tak sabar nk balik..igt nk g jumpa putra...tp tak nk la..nk test bantal baru aku ni dulu..hik hik hik...harap2 bantal ni boleh la buat aku happy semasa mengadung..i means tido ngan selesa la..hak hak hak....yang hubby lak rini mood sgt la baik..tau nape?????? sb dia baru tempah n bayar deposit RM50 inggit tuk dia nyer new hp N97...ish3..mmg sgt baik mood dia...aku nk mkn pe ckp je...dia belanja katenyer..anyway..aku rasa sebelum ni pun dia belanja jugak..tp takpe...layan je...hak hak hak..sekarang pun mood dia tgh happy....lagi satu...ada hati lak tu dok peluk bantal aku td...aku belum rasmi lagi dia da rasmi...mmg kena marah ngan aku td...hak hak hak..satu umah bising sb aku jerit...hak hak ahk..tp sb handphone baru akan dapat 3 hari lagi....mood maintain baik..hehehe...tka kisah pun..aku memain je....seronok tgk dia xcited nk dpat hp baru....:) aku nyer hp mmg takkn bertukar sb aku tak minat da nk beli hp2 baru ni...yang ada ni still ok..leh tpon hubby pun da ok....tp hp dia da retak screen nyer..ok..alasan yang munasabah tuk dia beli baru.....tp handphone above RM1000????? tak kisah asalkan dia happy....ok..luv u syg...tq belikan ayg bantal best....:)

aku nak upload gambar bantal baru aku ni tp tak tau npe 3 kali try tak leh jugak..menyampah btul ngan internet ni..penat soh hubby tangkap gambar dia... .....mmm....nama dia....Mimo la...hehehe...k..nt update lagi..bye


No comments:

Post a Comment