Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 04, 2010

Aduh kakiku sakit..

Hellu...rini pg2 aku da terpacak kat UTM..tau wat pe??? g tampal gigi..konon takut la nt orang ramai la kan...so g la awal sb tak larat nk menunggu..wat kat UTM murah bayar 6 inggit je palam 1 batang gigi...tp klu kat luar mau 60-70 inggit..jauh beza tu...klu kat melaka aku leh g klinik panel bawa buku UTEM free of charge...hak hak hak..tp skang ni da jadi student semua tu tak leh pakai...so g la kat UTM nyer klinik je...sb tak de keje aku nk balik jauh2 ke Melaka smata2 nk free tampal gigi..bek aku abih 60 inggit dr penat2 balik Melaka...hak hak ahk...hubby pun ambik la kesempatan tuk tampal gigi dia..kuar je dr klinik tu pergh...muka masam sei..cian tgk..sakit la kot dia kena..aku da biasa so ok je la...actually da penah tampal da gigi aku ni...pastu terkeluar la kot..so aku tampal la lagi cepat2 takut nt kuman da masuk, sakit pun menyerang..uish...tak nk la..takut...dulu pun kena sakit gigi..sakitnyer cam takde ubat da tuk baik balik...mm...td kaki kau kena hempap ngna kerusi gara2 angkat cadar tak lipat atas kerusi...pergh...bisa btul rasa..mmg meraung kau nangis..kalah budak kecik...terkocoh2 hubby lari naik atas tgk...pastu da demah ngan ais ketul da ok sket..tp mmg sagt la sakit...lama jugak aku nangis lepas geram aku...yela..tak pasal2 kerusi tu buat aku...aku tak buat dia pun...huh...
mm..td g urus hal bank aku...pastu dpt tau la plak, potongan gaji aku masuk ASB tak diupdate lagi..da call UTEM semua, pastu baru tau ptongan tu akan masuk lamabat..ok...abg ipar aku pun confirm gitu...so tkape, kita tgk 1 bulan tak masuk algi aku ngamok..hehehe...ye la...byk aku potong..semua tuk baby aku nt tau...hehehehe....takpe la, insyaAllah semua akan ok...then g shopping barang2 wat cheese tart aku...minggu ni banyak jugak tempahan aku dapat..penat sei nk buat..tp sb minat ok la jugak kan nk buat..pastu nk citer pasal marble cheese cake aku tu...smlm aku bekalkan kak aku byk la jugak kek nyer...sorang half la katakan...then dia leh bawa g sekolah dia...myb just tuk dia mkn time rehat ke tak, dia pun pelawa kawan2 dia mkn , pastu ramai la plak dok tanya nk order boleh tak..baper harga...hahahaha...pastu kek buah aku pun cam ada permintaan jugak...mmm..seronok2...nt banyak la income aku klu bisness aku ni start balik...actually aku wat takde la mhal pun jualnyer..sajer seronok2...tp tu la..tgk la camana...dulu aku jual kek buah n cheese tart...kali ni tak tau la..cheese tart je ke..or cheese tart plus marble cheese kek n kek buah...hak hak hak..best wat kuih ni kan, nt umah pun bau cam bakery..i like...mmg cam kelakar bunyi nyer tp mmg aku suka bau bakery ni...wangi...hehehehe...
k la..nt pape aku update lagi..bye

No comments:

Post a Comment