Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 03, 2010

Rini saya nak buat...

Hellu....cmat tghari..rini aku malas sket...yela kan...sejak2 ada Mimo ni..tidoku makin nyenyak...paling best pg ni kena kejut ngna hubby lak tu..selalu aku yang kjut dia...hak hak hak..tu pun aku rasa liat benar nk bangun...rini aku ngan hubby posa..aku nk posa ganti..haih...tak abis2 lagi ni....hubby pun ikut teman aku posa....so..rini aku cam malas nk buat keje sgt....apa sebab?? aku pun tak tau...lagi suka dok baring ngan Mimo..smpi hubby pun tergelak tgk aku....pg td aku nk turun bawah..peluk la Mimo aku yang besar tu...mmg btul dr kepala sampi kaki aku panjangnyer..pastu, terkial2 aku nk turun, da la Mimo ni gemuk kan, mmg sgt menyukarkan diri aku tuk turun tangga yang tinggi tu...tergelak hubby aku tgk...sb nmpk Mimo je aku terpencil di sebalik Mimo...hak hak hak..adakah itu bermaksud aku ni slim???? slim tp buncit berut di depan??? hahahaha....rini aku nak buat chocolate cheese cake..da jumpa resepi yang mmg memenuhi brag2 yang aku da ada dlm kotak bahan2 kek aku ni..senang citer..tak yh kuar2 g beli semata2 nk buat kek ni....hak hak hak...sb klu kuar nt aku g Secret Recipe lak....dah jadi kek tunjuk2..ye la..aku beli trus je la...tak jadi buatnyer....hubby yang nak mkn chocolate cheese cake ni..so...aku sebagai isteri yang berterima kasih membelikan aku Mimo ni pun nk buat la khas tuk dia...lagi satu, aku da siap da Blueberry Cheese Tart aku...ngam2 ngan yang diorder je..takde lebih..ada pun kset tuk hubby aku....tu pun tka penuh 1 kotak...so..nk tak nak, takkn nk g kasi kat kak aku tanpa ada pape aku bawa right??? selalu mst satu kotak penuh tuk dia ngan famili dia..apa pula kate Putra??? Oh My God..... Putra mst sedih takde pape tuk dia...tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehehehe...over2 lak aku...xcited sebenarnyer nk jumpa Putra..rindu budak kecik tu...da pandai berlari2 biler dikejar..pastu pakai lak seluar pendek kaler kuning kan...terkedek2 ngna pampers dia..oh Putra...rindu nyer kat dia..hehehehe...kakak aku kate Putra suka mkn cheese tart aku tu...takpe..kali ni nak ajar Putra mkn chese kek la plak...hehehehe...kebetulan hubby nk mkn kan...so, ajar putra skali...putra tu budak kecik,, semua makanan dia nk try...kita tgk ye samade dia suka ke tak Cheese cake...hehehehe....pastu klu dia suka abis la kak aku kena dok beli kat secret recipi...hehehe...klu tak suka, takpe, nt aunty wat tuk uncle latif je ye....tp sebelum pape....rilek lu...aku baru nk try wat..sekali tak semestinyer jadi kan..hak hak hak..cara citer kan cam confirm jadi je..tkape..nt da jadi klu tak jadi pun aku update gambar ye..hrap2 internt ni jgn lembab tuk upload gambar kek kau yang best tu....
pg td aku bangun sahur, perut punya la sakit..sebab angin la kot...pastu dok nangis lak aku..org pagi2 sahur aku dok nangis la plak..pastu hubby sapu la minyak panas kat kaki aku..skang da ok la ...pastu mkn la nasi yang hubby masak..hehehe..malu lak aku...smlm igt nk masak...tp sambil berehat lepas wat cheese tart tu, aku terlelap trus...so hubby tak kejut aku, dia masak sndri...sedap la beb...hubby aku ni klu msak mmg sedap..hehehehe....tp aku marah klu dia kaco aku masak...sb resepi aku ngan dia lain...ye la...orang johor ngna orang kedah...mst la lain..hehehehe.....ok la nt aku update lagi...bye

No comments:

Post a Comment