Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 11, 2010

My first day...

Hellu..lama rasa tak update....rini first day aku g kelas...terkenang la kenangan2 terindah semamasa di FKE dulu...tp cam jakun biler org tgk aku perut boyot masuk kelas...isy....yang paling best..pg td perut aku cam ok2 je..takde nmpk sgt..smpi je fakulti dia mengembang ngan besarnyer..ala.....da orang nmpk sgt aku ni berbadan dua..walalupun comel...acececece...takde la...hubby lak kelas kol 11...tp dia nk hantar isteri kesayangan dia ke kelas...sb isteri kesayangan dia ni tak tau n blur2 mengada kelas kat mana..hak hak hak..kebetulan hubby nk setelkan urusan pendaftaran subjek UHW kitaorg tu...skang da setel....ha..lupa lak nk citer...aku tgk perut aku smbil jalan..muka da cam lain je...hubby tgk2 da leh gelak terbahak2...sb tau aku wat muka sb perut aku membesar ngna ttiba2 je....yela...da nmpk buncit perutku ini...hak hak hak..sebenarnyer cam pelik je..saje ea baby mama ni nak tgk FKE jugak..tu dia bangun..selalu dulu kak aku kate biler malam2 baru perut mengembang..bak kate org perut mengeras...tp aku ni waktu siang..tp takpe..baby mama ni baik je..dia besarkan perut mama je..kot2 nak wat hal sakit ke takde la lgi...hehehe..kelas aku td lecturer gurl..cute gitu...dlm kelas tak ramai orang ada 3 gurl je..tu pun aku dok area laki..sb gurl2 tu dtg lambat diorang dok tepi..aku dok tgh ngan bangganyer..bukan apa pikir, nt klu dok tepi2 tak nmpk so kena gerak2 badan sket...malas la..nt aku sakit pinggang..so aku dok la tgh senang nmpk slide...pasni tu la tempat aku la kot..hak hak hak....then lelaki pun ramai..tp total rasa tak smpi 20 pun...lecturer td tu kasi la penerangan briefing sket apa nk diajar sem ni..aku igt2 lupa la plak..sbaku ada basic pasal Data Communication dulu..mmg minat...tp da lama kan tinggal..so cam blur2 la plak..aku tgk orang lain angguk je...cam hebat je..gerun lak aku..pastu da citer pasal assignmt la plak..kena install..download..uish....aku da gabra...huhuhuhu...harap2 aku leh blajar ngan sempurna...ditemani baby mama ni...hehehehe...best sgt dapat belajar...tp isau gak ni...hubby lak kelas dia batal ....pastu aku g melepak ngna kawan aku kat Meranti...pandai lak dia cari aku kat mana..tup2 terpacak belakang aku...tp aku leh rasa klu hubby dekat2 ngna aku ni..hehehe...so cam leh agak la dia cam dekat2 ngna aku...myb ni cam apa ea org kate...cam aku leh rasa je klu dia dekat ngna aku..gitu la..katenyer..hak hak hak....papepun I love my hubby sgt2....always letak aku ni no satu walau kat mana dia ada..sntiasa isau aku..syg dia..aku pun selalu isau dia..lampu brek sebelah kiri dia tak nyala..aku isau...logik ke???? yela..kang kena saman lak..hak hak hak..takde la memain je...ye la...nt aku soh dia baiki..mentol 1 inggit..aku sponsor..klu 100 inggit aku wat2 diam je..hak hak hak..ok la...bye

No comments:

Post a Comment