Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 27, 2010

I hate ....

hellu...aku br balik dr kelas...td kelas start pagi2 tu...ish...bangun awal..sarapan awal....pastu semangat g kelas..kena lak blajar coding..lagi semangat..semangat ntah datang dr mana pun tak tau..waalupun input 100 masuk 80 je kot..hak hak hak..ok la tu..hebat aku dapat paham orang luar ajar ni..hihihihi...then kelas seterusnyer aku masuk lambat sb pe??? sb terkejar ke toilet jap..toilet student yang sangat jarang dijumpai..agak tension..tp takpe...sabar n terus belajar tuk kelas seterusnyer..smpi jam kedua kelas tu semangat kurang sb perut bunyi2 la plak...then kelas ptg pun samer...1st our semangat sei..siap g depan tanya lecturer tu...tak puas ati tak paham..then 2nd hour ttiba2......muncul la entry tuk blog ni..."I Hate"...

ttiba2 time kelas leh la plak teringat kat smthing yang buat aku rasa benci sgt2...ntah camana tah leh ras atak sedap ati pun tak tau...alkisahnyer....sudah tentu la benda ni mmg sgt2 menyakitkan ati aku satu masa dulu..n smpi la skang pun masih terasa sakit atinyer tu...tambah2 biler dapat tau blog ni selalu la plak jadi bahan bacaan dia kan..
mmm....aku ni sjer2 bukan cari pasal tp mayb masalah hormon aku pregnt ni kurang stabil kot so muncul la entry ni...ish...taknk tulis tp nk jugak tuk ilangkan rasa benci aku ni...
saper soh dia sakitkan ati aku kan...mmm...aku ni bukan tak maafkan..tp susah nk lupa la kot..biler teringat jadi geram..pastu wujud benih2 benci..pastu mula rasa bersalah takut la plak baby aku pun susah ati..ish..serba salah je aku ni...tp takpe la..luahkan sket la ye...

1. aku tak suka dia ambik tau kisah idup aku ngan ahli2 yang ada kaitan ngan aku
2. aku tak suka la biler teringat maki hamun dia kat aku dulu..tp tak berbals tu..
3. aku rasa cam nk je dia kena pindah jauh2 dr sini..kat sabah ke saawak ke...
4. klu boleh la aku tak nk la dia usha2 blog aku ni....sb blog aku ni tuk kongsi2 citer idup aku ngan org yang tak menyakitkan ati aku..

maafla terkeluar la plak entry camni...takde niat pun nk sakitkan ati sesaper..cuma nk luahkan rasa sakit ati aku yang ttiba2 je ni..
aku doa semoga dia berbahagia selalu...n idup dia sentiasa diredhai Allah...

aku sayang sgt famili aku..syg hubby aku..syg anak aku dlm perut ni...aku harap kitaorg leh idup bahagia smpi akhir hayat aku ni..dapat jaga diorang baik2..dapat bagi kegembiraan dlm idup diorang ni...ttiba emosi terganggu ngan emosi pilu la plak...syg sgt hubby aku sorang ni...nt nak kasi adiah lagi la kat dia...bulan depan la...aku skang ni asyik pikir nk kasi adiah pe je kat hubby aku..pelik jugak selalu kedekut.hak hak hak..takde la...memain je..k la..mood da baik..nk kuar lepak2 tenangkan ati yang da ilang rasa benci ni...bye


No comments:

Post a Comment