Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

July 19, 2010

Hubby

Hellu..rini tak tau nk citer pasal pe...banyak sgt kot citer rini...mula ngan majok sb tak dpt mkn nasi goreng..pastu kisah2 lucu di kelas..pastu kisah kuih yang sedap...kisah teh ais sedap tumpah dlm kete..hantar mak n adik ke station bas...ish..byk agenda ni..mls nk ulas...so cam best je nk citer pasal hubby la...kenapa nk citer pasal dia ea???

ntah la..aku pun pelik...sajer nk citer pasal dia...hubby aku ni baik..selalu tolong aku wat keje..tak penah berkira ngan aku...pastu selalu ckp baik2 ngan aku...suka pujuk aku biler majok.pastu dia beria sgt nk scan tgk baby dia ni..tp sygnyer klinik kat tman u tu da tutup kol 9 la..ok la..esok baru g tgk..ish...tak sabar nk tgk baby mama ni...tp sebenarnyer nk tgk kedudukan baby mama ni..harap2 da ok...papa dia isau sgt...cam papa dia laknk beranak kan..hihihihi...takpe..aku paham...mak aku pun marah aku sb tak nk g scan n biar hubby aku isau pasal aku..igt lagi...ttiba2 hubby naik atas panggil2 aku..aku kuar blik da nmpk hubby tgh naik tangga..pastu dia tanya "syg sakit ke..sakit kat mana..jom jumpa doktor..." ngan muka dia yang isau..aku kate la " tak de pape pun..ok je..tak sakit la.." pelik gak aku...tp takpe..hubby pun bawa la aku turun..i mean papah la aku turun kan..pelik gak..tp selalu klu kat tangga dia mmg jaga aku sket..yela..kang aku ni meloncat tak kira tempat kan..isau la dia...even klu aku majok hentak kaki pun dia marah..ni kan loncat kan..hak hak hak...pastu mlm nyer mak aku start berleter kat aku sb biar hubby aku isau pasal aku..oo..baru aku tau, mak aku dok menakutkan hubby ke..citer pasal isau aku yang pregnt ni...patut la tghari tu dia cam isau semcam je...myb dia igt aku dok sakit sorang2 kat atas kot..ish2...cian hubby aku ni...dia baik sgt...untung sgt saper dapat dia...

walalupun hubby kadang2 kecewakan aku ngan tak dapat tunaikan p aku nk mkn tp aku ttap syg dia sgt2...sb dia sgt la baik..kdg2, biler teringat je kat dia, mst aku doa dlm ati semoga hubby aku ni sentiasa bahagia..mm..sedih la plak citer bab ni...takpe la..tukar topik...

esok kelas pagi2...hubby pun de kelas jugak..so nk g skali la..hehehehe....sb malas nk drive...pastu nt balik leh g menjamu selera kat dlm UTM...samer2...tp kelas hubby abis kol 9 aku lak kol 11...hubby kate no problm tuk dia dtg ambik aku...tp tgk la esok pagi caner...aku takkisah...klu dapat g skali best jugak..hik hik hik..

ok la..aku da ngantok..hubby pun cam ngantok je...k bye

No comments:

Post a Comment