Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

March 23, 2010

Party Bezday Putra...

Hellu..pada 15/3 kitaorg (my famili) g celebrate la bithday Putra....:) kitaorg celebrate di KFC...ini adalah gara2 kak aku yang nak sgt mkn KFC...hubby aku sponsor Kek Secret recipe..awal2 tempah Balck Forest tp biler nk g ambik ternmpk la pula kecacatan pada kek tu..so aku reject ngan bangganyer..hak hak hak..then bertukar la ke...alamak aku lupa plak nama kek tu...tp still Secret Recipe la...hehehehhe.....untuk si Comel Putra tu, sanggup aku ngan hubby habiskan duit..adiah da beli..kasi lama dah...so kek wajib jugak ni...walalupun dia takkn makn tp tetap wajib kek tu...mlm tu kitaorg 2 kete penuh (mean sesak la dlm kete tu) g la KFC baru di Alor Setar, Putra n mama n abah dia, my mom ngan my father, my bor ngan my sis in law, me n my husband..(acececece...hehehehe) tp sayang nyer adikku yang cumel n paling aku syg tu takde sb dia still di UK..(takpe na...aku da tolong mkn kn ang kek tu...)
sampi je kat saner..operasi mengorder makanan di jalankan oleh aku n hubby...operasi membayar pula dijalankan oleh ayah aku..(ngeh ngeh ngeh...), operasi mengangkat mknanan adalah hubby n my bro....operasi tangkap gambar dijalan kan oleh mak aku...operasi memeriahkan suasana adalah Putra(menjerit satu KFC ko...ambik skali) yang len stay cool je...hampeh btul..hehehe....anyway..semua nyer berjalan ngan lancar n gumbiranya....:)


Happy Bezday cayang....:)

Semangat Putra nk potong kek...

Emmm....sedapnyer...

Pengantin Baru nih..hehehe


Happy famili...

Hehehehe....malu la sy...

Ini la gaya yang menggamatkan suasana KFC...

Putra nk turun ni..mama jaga kat bawah ye..aunty, sanp gamba putra tau...

Kuda ku lari gagah berani...alalallalala

Yak yak....apsal tak jln pun...
Ok..sampi di sini saje la aku menayangkan gambar party Putra yang ke -1....
so...nejoy ye..:)

No comments:

Post a Comment