Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

March 10, 2010

Perasaan Saya Ketika Ini..

Hi...sekarang ni aku rasa lain macam je perasaan nyer....ntah la npe, myb sb aku da terasa saat2 aku tuk jadi isteri orang ni da makin dekat kot..so, cam terharu n sebak tuk ada la...mm..ini belum da real dlm masjid lagi ni...ntah la..sebak tp rasa bahagia sgt...:)
ttiba td aku dapat berita dari mak, mak kate pelamin dan bilik tido aku da siap dihias..disebabkan ramai sgt orang kawin, so pihak kedai tu terpaksa la arrange dan aku nyer pemasangan pelamin dan set bilik tido dihias hari ini...td mak kate da siap semua..ttiba aku rasa sayu sgt...:) teringat jugak kat arwah nenek aku...aku sebenarnyer dari kecik mmg sgt rapat ngan arwah nenek aku...sdih sb arwah tak sempat tgk cucu kesayangan dia ni kawin..dulu arwah selalu kate teringin nk tgk aku kawin, pastu nk rasa aku belanja dia ngan gaji aku sndri..tp Allah lebih sygkan arwah..takpe la..mst ada hikmahnyer..

balik kepada berita dr my mom, aku rasa juga teruja sket..tak sabar nak balik umah dan tgk semua tu...ye la..cam tak caye pelamin dan set bilik tido berhias tu tuk aku...gembira sgt...segembira seperti bakal2 pengantin yang lain myb...hubungan aku ngan hubby lak direstui pihak keluarga..so aku rasa tenang sgt...aku doa sangat segala2 nyer berjalan dengan lancar...amin...korang doalah juga ye...aku gembira sgt nk bertukar titile dari Cik kepada Puan....:) so takde la students aku tersasul Cik Puan kat aku kan...:)

Td aku inform hubby aku pasal pelamin n set bilik tido tu, hubby pun happy...kitaorg bercinta kejap je, then terus melangkah ke step atas sket...cadangan tuk kawin awal ni adalah suggestion dr our both parents...aku ok je..lagi cepat lagi bagus, at least tak yah la aku dok sorang2 kat umah biler semua ousemate aku balik kan...ngeeee ngeee :) da ada umah sndri..i means umah sewa la buat masa sekarang..mm...da terbayang da aku rupa umah aku skang ni...hubby ngan aku da beli perabot2 yang penting mcm meja makan, set tuk masak di dapur, set bilik, rak kasut (tuk letak kasutku yang byk tak berpakai tu), then almari tuk letak television...ok la..ada itu pun da cukup tuk aku.... sofa ke apa ke, itu boleh dinanti nanti kan...sebab aku rasa buat masa sekarang tak sesuai..lagipun tak lama lagi we both akan sambung belajar ke peringkat master pula..so...tak yh la lagi kot...nt da setel semua umah sendiri (ini yang beli sndri) da ada baru sket2 beli yang elok2 letak dlm umah..tp aku tak cerewet bab barang2 ni...tak kisah aslkn nice to see n berguna..klu mahal sgt pun aku tak berminat..aku suka murah dan banyak...tp kena tahan lasak la.bukan yang cepat osak la...:)

aku jap g nak blik..esok aku kena balik Kedah...then hubby blik muar pas Jumaat...sedih la nak tinggal hubby sorang2...harap2 nt dia pandai jaga diri..isau gak dia tak makan nt...sb aku takde...huhuhuhu

k la..aku rasa pening2 lak..see...aku da byk sgt mengadap komputer kot...k, nak ajak hubby balik la..nk g jln2 kat pasar malam...bye

No comments:

Post a Comment