Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

March 24, 2010

BJT

hellu2...adakah sudah lama aku tidak mengupdate blog???? TIDAK...setiap masa sekarang smpi jemu aku update blog...ok..disebabkan aku konon2 berlagak cam takde keje sekarang, aku update blog ye...sb ngan ttiba2 jari aku ni lincah tuk menaip...so terlintas di fikiran aku tuk tulis tajuk entry ku sebagai BJT...apa itu BJT? Itu adalah Bipolar Junction Transistor...sebenarnyer aku nk study btul2 ni pasal BJT...esok aku mau masuk kelas..aku mau jadi orang paling pandai dlm kelas..any question????? cam kacang je aku jawab..hak hak hak..tkade la...aku nk adakan tutorial esok..kena lak tutorial bab BJT..so kena la master sb nak ajar students ni..hehehehe....aku da belajar time dulu kala..cuma nak kena refresh balik la...cian students aku ni klu aku tak tau pape masuk kelas..bila ditanya suap jawapan...aku tak mau gitu..aku mau bila ditanya, aku tanya one by one soalan smpi ke jawapannyer...so aku kena la genggam segenggamnyer dlm tanga teori bab BJT ni..bukan apa...bukan kau nk susahkan students aku..tp aku mau diorang paham konsep so any question lps ni semua leh jawab...sejak2 aku jd pengajar ni, bru aku tau kepuasan mengajar tu camana...baru aku tau, aku pun jd cam lecturer aku yang len, sayang sgt students sndiri....well, aku syg sgt students aku..walalupun tiap2 ari aku berleter...itu la ini la..aku marah diorang diam..pastu kacau aku balik...mmm....aku layan studetns aku ni tak de la mcm layan kawan, tp baik so that pape pun diorang leh citer kat aku...bukan means aku bz body nk tau urusan peribadi diorang...tp pasal urusan pembelajaran...selalu gak la aku berleter diorang ni malas...kena rajin dan bla bla bla....aku cuti kawin then biler naik, cam biasa la, students laki da dtg usik2 aku...aku marah diorang suka....mmg aku pelik la...laki ni mmg suka ke tgk aku marah ea...aku mrah btul2 diorang still rasa kelakar..lg2 nak buat aku marah..npe ye? tp students laki ngan kawan laki ni ada juga la lainnyer..students tak leh lebih2 usik aku...nt aku marah cam singa...tp klu kwn laki ni...aku marah lagi2 diorang naikkan kemarahan aku....studetns perempuan aku lak comel2 n cantik2...semua manja2 lak..susah gak kdg2...tp manja diorang tak menyusahkan aku la...suka ngomel klu tak paham dlm kuliah..then cari la aku dlm lab...mm...takpe layan je...asalkan korang nk belajar...jadi budak berguna satu hari nt...ok?????

mm...see....dr A aku ke B smpi la ke Z......so aku nk study....esok mcm2 soalan pelik yang akan ditanya...better get ready..nt aku update biler aku bosan baca buku ni...

bye

No comments:

Post a Comment