Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

March 08, 2010

Akan ku Usaha lagi..Gambate!!!!!!!!!!

Hellu hellu....nak cepatkan citer so aku update sket je la pasal entry aku ni...sb byk on my mind aku kena tulis ..ada yang penting and ada jugak yang kurang penting...dan juga ada juga yang tak sbar sgt aku nak tulis...ni sebab Putra of course....:) smlm my sister asked me to buy her seluar fit..seluar ni dia nak pakai tuk swimmng...dia cari tp tak jumpa la plak..so ,minta la aku g cari..smlm kebetulan aku balik awal sket..ok tak de la awal sgt..aku nak g servis kete...ye la nt nak balik Kedah kena la servis..lagipun service aku kali ni aku perlu bawa duit yg secukupnyer buat pertama kali dalam service Sweety aku tu...:) sb da smpi limit 40 000km pun...so ini bermaksud da abihla service free aku..so untuk 45000km aku tu, aku punkena la bayar sndri..ok2 la..takde la mahal giler2 sgt kan..anyway...then lepas abis service kete..aku g la jln2 ngan hubby aku...ye la..hubby aku sajer nak ajak aku g setel pasal transfer duit dan jugak g jln2 cari mkan sedap2 la...ini mmg keje kitaorg...jalan-jalan cari makan..makan kat tempat yang takde la exclusive sangat..ala..biasa2 je..tp klu ada orang tersyg automatik la kan jadi special...btul2 tak ?????? apa???? tak??? ok..boleh blah...hak hak hak...then cari la seluar adik aku..dia kate dlm baper puluh je tp aku g usha yang ratusan...so..aku pikir la caner adik aku leh kate puluhan je harganyer...then ttiba2 hubby kate "mmg la mahal syg, ni jenama punya..klu murah kena g cari kat kedai biasa"..ok dah..aku g kat tmpt mmg khas tuk swimming..then kedai2 jual alat swimming..then ada hati lg nak yang murah??? aiya....wa pening la pale..ye la masalah serabut gara2 soirang hamba Allah yang ntah la..nt la bab tu...ok...then aku cadang cam nak g cari tempat lain..na...kat mana ni nak cari?????????????????????????? give an idea...plzzzzzzzzzz............ anyway..back to my entry....."Akan ku Usaha lagi...Gambate!!!!!!!!!!!!!!" dun worry na...akan ku cari lagi..asalkan murah..hak hak hak ok..then ttiba2 hubby cam tak de mood sgt2, then masam je...klu dia takde antara sebabnyer: 1. ada problem yang dia ttiba2 kena serabut pikir..so jadi malas 2. LAPAR..hubby aku ni klu lapar muka mmg masam cam cuka sket... so..disebabkan aku rasa dia free from any problem, so of cource la lapar..sejak2 ni aku da ada geng tuk g makan samer2...so happy...::::::::::::::::)))))))))))))))))))) then hubby lak mkn ngan kawan2 dia....so..aku tak sure la hubby mkn pe..myb makan kuih je..so dia lapar time ptg...tak pun dia mkn sket ke...tp yang penting aku mmg make sure hubby g mkn la...:) then aku tak tau nak g mkn mana...aku cadang nak mkn dlm tesco je la..then 1st choice kitaorg pilih Chicken Rice Shop...aku teringin nak makn nasi ayam...tp nak juga ada taugeh masak kicap...tp takde lak..(apa kena la aku ni...ttiba2 kempunan nak makn taugeh la plak) so ...cancel..ngan muka yang tak malunyer..aku ngan hubby kuar la dr tempat tu smbil wat muka bodoh..then masuk lak dlm kedai RasaMas...ok...great..semua aku nak ada...tp sayur lain la..aku tak kisah tp aku nk juga ada dessert sayur..sb hubby mkn sayur..aku lak nak masak kat umah sewa tu segan la guna barang orang kan...so nt pas kawin aku start balik la operasi memasak aku tu...ye la..nak kate expert tak la..tp sepanjang kau masak hubby happy je mkn..so sedap la kot... ok dah...dr kate nk citer pendek jadi la lama lak...pening btul la ida ni..hak hak hak.... ok2 di bawah adalah serpihan gambar yang sempat aku tangkap...n joy...:)

ini adalah aku...wanita yang menjadi pujaan hati latif...:)

ini pula lelaki yang menjadi pujaan hati ida....:)


Ini lak dessert kitaorg..hubby lapar..tak sempat nak tangkap gambar..same to me...ngeh



No comments:

Post a Comment