Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

March 04, 2010

At Last...


At last...akhirnyer penantian dan kesabaran aku untuk memiliki brush dari body shop tercapai jua...mmg kelakar ayat aku ni....aku mengidam (ok..tak sesuai..aku teringin) untuk memiliki benda kecik yang harga yang kurang berpatutan ini dari aku mula2 belajar make up lagi...belajar sendiri je actually.....tapi disebabkan yang aku mention td ...HARGA YANG KURANG BERPATUTAN itu maka penantian aku ini menjadi semakin lama la...aku ni nak kate kedekut tak jugak, nak kata pemboros tak juga....so..aku ni neautral je la...actually...benda ini aku dapat gara-gara aku merajuk ngan hubby aku..sekali dia bawa aku g JJ besar di Melaka tu..ala..yang baru buka dan up sket dr JJ Tebrau tu (ok...seem like aku da suka sket Melaka la kan) hak hak hak...then bawa aku ke kedai BODY SHOP tu....dan ask me to choose which one I like....mula2 malu kalah kucing la kan, tp akhirnyer, terasa bahagia bila hubby aku ambik dan terus kasi salesgirl tu tuk dibayar..so lepas bayar aku pun ambik la masuk dalam handbag aku ..that's it..hak hak hak...aku nak sangat beli benda tu, tp harga dia above RM50...soooo...aku selalu pikir 2 3 kali..dari beli benda tu lagi baik la aku beli kasut ke..handbag ke..makan sedap2 sampi buncit ke....ha....so aku tak beli la...byk kali da aku asyik nk terbeli tp each time tu ada la plak terdengar bisikkan "JANGAN MEMBAZIR IDA COMEL"...so tak beli...takpe..balik je umah, sedihnyer tak beli brush...disebabkan aku selalu la dok berleter apasal mahal sgt la brush ni...tu la ni la...then hubby beli la benda tu nak pujuk aku....kebetulan salah satu benda aku merajuk sb benda tu jugak kan...aku ni jahat la plak..sejak biler la plak aku jadi meterialistik ek...pelik2 ida da berubah...kearah yang lebih memajukan diri..chaiyok....hak hak hak (jgn marah ye hubby ku)
ok la...aku da try pakai..mmg sgt best n jimat bedak or even my pemerah pipi..semua aku bantai pakai brush yang samer..tp eye liner tak la...tak de la smpi jakun gitu aku..hak hak hak...

anyway...aku nak update pasal lain lak...

da...


THANK YOU NUR LATIF AZYZE BIN MOHD SHAARI AZYZE.....
LUV U SO MUCH.....(walalupun tak dapat brush tu pun still syg jugak)

No comments:

Post a Comment