Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

March 22, 2010

Back to Work....

Hellu...lama giler ah aku tak update blog aku ni...rindu bangat samer ini blog....huhuhuhu...
ok...rini aku da start keje...macam nak mampos aku rasa tinggal keje even 1 minggu pun...pergh..banyak benda tertinggal dan tak terupdate..ngan student berpusu2 datang jumpa aku nak kasi long report diorang then msg bertalu talu...ngong betul la aku ni...yela gatal benar kasi no hp kat student ni...patu student ni senang2 citer sebar ke students lain...so...pengajaran yang aku dapat tuk sem ni..don't ever give ur phone number kepada students...sayang mmg aku syg sgt students aku..tp tak nak la diorang ctc hp aku...aku kasi asalnyer tuk student nk ganti lab tu sb senang dia nk cari aku nt...tpppp....ahhh...malas berbicara bab ini....

ok...aku balik je ofis...ramai la yang wish aku..thank you thank you....happy la orang igt jugak aku kawin....tambah2 muka ku yang berseri2 ni tp tak leh lawan la inai di jari yang biler tahun nk ilang ni pun tak tau la kan...mmm....ok2...back to the kerja..hak hak hak..esok ada Akreditasi..ini adalah penting tuk UTEm mendapat pengiktirafan sebagai U yang hebat...:)
aku harap everything ok....kebetulan lak aku ni mmg nasib tak baik sket..kena lak time aku ada kelas..isy...gangu betul la kan....hehehe...kang aku ttiba2 kenai ntervw lagi caner...aduhhh....bikin pening kepala ni...da la tak study pape pun lg..mlm ni aku study ngan hubby aku....

mod aku rini 50 -50 la..tp biler tgk studetn datang kasi report diorang happy la jugak..sebab tebal2 semuanyer...bagusssssssssssssss..............ngeeeeeee.....

aku nk balik da ni...nak sambung keje di umah lak...sblm tu nk wat pe ea ptg ni......mmmmmmmm..........nak goreng nugget la....menu aku mlm ni adalah spegetti....my hubby cayang tu nak masak...yummy....sedap sgt rasa...aku ni mengidam macam2 la plak skang ni..ishhhhhh............................hehehehehe...

setakat ni idup aku bahagia sgt ngan hubby..aku dapat kawin ngna orang yang aku syg sgt....:)
aku harap bahagia ni berkekalan smpi biler2....kan syg....:)
aku skang ni dalam proses menjadi isteri yang solehah...aku bahagia di samping hubby ... tenang je idup...so aku suggest korang2 semua kawin la cepat2...tak yh bercinta lama2....ikut la nasihat aku...bukan sebab %&$%&*$*&$ tp sebab korang akan rasa tenang n happy...:)

tuk gambar2 kawin ku skrang ni gambar cun ada pada kamera man kitaorg tu..tuk kedua2 belah kenduri tu ada pada kamera man tu...biler nak kasi pun tak tau...tuk kamera aku lak...ttiba2 salah setting..so tgh berusaha tuk convert ke JPG....hubby da jumpa..mlm nt kitaorg try convert tgk....:)

To my hubby :
Love U sooooo Much... :)

To my reader :
bye2...hak hak hak

No comments:

Post a Comment