Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

March 08, 2010

Happy Birthday Putra....cyg dia..muah...

Happy Bithday To U....
Happy Bithday To U....
Happy Bithday to Muhammad Addie Shah Putra....
Happy Birthday To U....
Selamat Hari Jadi....
Selamat Hari Jadi....
Selamat Hari Jadi Muhammad Addie Shah Putra...
Selamat Hari Jadi.....

Happy Birthday Putra...Aunty sayang sgt2 la kat Putra...Uncle Latip pun samer..ngeh ngeh ngeh......Tp rini Auty jahat sb aunty terlupa nak wish Putra...tp aunty baik jugak sb da kasi adiah awal2 kan....Uncle latip lupa jugak....tp seb baik dia kasi share juga tuk adiah Putra...ngeeeee :).....Rini Putra da genap 1 tahun..I'm soooooooo happy for u..and sooooooooo happy having u in my life...:) Putra comel, ensem, kelakar, baik, pandai, bijak....semua Putra adalah..sb tu la semua orang syg Putra.....:) Putra skang ni da besar...jadi anak yang baik ye syg...:) Jangan jadi budak nakal tau...Putra nt besar jadi orang bagus2 ok...aunty slalu doakan Putra berjaya di dunia dan akhirat...:)..Aunty selalu rindu Putra...minggu lepas da g tapi Putra sakit..tp pelik la biler putra tgk adiah aunty putra sengeh2 lak....:) Uncle latip kate, Putra comel..sb Putra bangun pagi2 da tepuk2 tangan bila mama n papa putra nyanyi lagu Putra..nt blik kedah aunty beli kek secret recepi (yang aunty suka la perisa apa ok) tuk celebrate besday Putra....."ok ...di atas adalah kate2 ikhlas dari ati aku tuk Putra ku itu...actually aku tak terpikir tuk wish Putra besday sb dia tak pandai lagi la paham biler aku wish dia..klu tpon ckp kat mak dia..cam tak sesuai la plak...klu soh Putra ambik tepon Putra mmg suka tutup handphone samsung dia tu..pastu putus line....:) so aku pun tak wish la...aku da beli adiah tuk Putra..asalnyer aku igt nk cuci gambar Putra dr lahir smpi la dia genap 1 tahun...tp.................sebab kesuntukkan masa..aku terpikir tuk beli barang mainan yang paling berguna tuk kanak2 sebaya Putra...:)so aku beli la PlaySkoll....ini adalah untuk melatih Putra untuk berjalan...comel sgt abiler aku tgk gambar kana2 dok main bendalah tu...so aku pikir lagi2 la klu Putra aku yang tolak..bukan takat comel, tp da mmg ensem ala2 model gitu..:)...mst korang rasa aku perasan Putra aku sorang je dlm dunia ni comel..ok..klu komen benda ni mmg aku belasah...saper berani kate Putra aku tak comel???? boleh g terjun laut ok...mmg sgt comel..hehehehe....:) Latif pun kate gitu ok......minggu lepas aku g Johor...g hantar tempahan cheese tart yagn sgt banyak dr cikgu-cikgu sekolah kakak aku..ye la diorang tau aku nak datang johor..pe lagi...order banyak la..ok la...aku lagi suka...leh aku wat alasan aku nak g umah kak aku..tp sebenarnyer aku nk g beli adiah tuk Putra...ye la..aku suka barang2 dr Toys R Us.....sb bagi aku mainan kat situ semua cam selamat la....cam takde la leh kasi effect tak elok or melukakan baby...so aku prefer citu..memangdangkan ilmu aku mengenai kedai di Melaka ni still under construction, so aku terpaksa la beli kat Johor...ala...kat JJ tebrau tu la..so ...aku pun ajak la Aida ,kawan aku g beli...aku takde kenderaan sb Hubby aku mmg da awal2 warning aku..yang aku tak leh bawa kete sndri g Johor..klu degil gak, dia sndri akan hantar aku balik Johor..smpi umah kak aku...so...sb tak nak susahkan hubby sb dia byk keje nk kena buat kat Muar...so aku pun balik la nek bas...so..nasib baik al Aida ada...so aku pun g je la beli ngan dia..ngan sorang lagi ousemate dia...lama tak jumpa Aida..epi sgt..mcm2 citer kuar..ye la..dlm2 mencari barang tu aku menyembang la jgak kn....(pelik lak org kate aku tak ramai kawan...mmmm.) tp masuk je kedai tu aku terasa nak beli lak motor elektronik..ala...biler duduk atas tu tekan button then berjalan sndri...sebelum tu kena charge bateri la..tp sb itu melangkaui bajet aku dan hubby..so..aku pun cancel beli juga pe yg aku nak beli..then jeng jeng jeng.................lihat la adiahku buat Putra...:) mmafla..gambar ini tidak mengikut sununan dari awal smpi akhir...so...layan je la....


Ini la agiah tuk Putra comel ini.....:)
Putra Posing...dah pandai diri n jalan da dia..walalupun selalu jatuh gak...:)

Ni nak promote ni..aku sarankan beli tuk baby yang baru nak practice jalan...:)

Ini time kat klinik...Putra ambik ubat sebab telinga darah..cian dia..huhuhu :(


Gambar kabur..tp suka nyer Putra n mama dia skali main benda tu...:)

Buat mainan lain lak...ajak mama dia naik skali...tak muat al syg...:)

Papa mana ni..cepat la pasang.....:)

Putra dapat adiah mama..PlaySkoll gitu...:)

Besarnyer kotak ni...tuk Putra ke ni...adeh..caner nk buka ni...

Mama, papa tolong la putra buka ni.....
OK..kesimpulan dari entry ini...aku happy sgt dapat buat Putra n famili dia happy...aku syg sgt Putra....dan Putra ku sgt la comel.....:)
Semoga Putra jadi anak yang soleh dan berjaya dunia akhirat.... amin....:)

No comments:

Post a Comment