Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

March 09, 2010

Saya Rindu dia....

Ttiba hati aku ni rasa sayu la plak..teringat kat Putra....mmm...rindu sgt dia...minggu lepas g main2 ngan dia....belikan dia adiah...tuk bezday dia...tp aku sedih...sblm aku blik sini Putra sakit...tp dia still gelak lagi..aku pelik...telinga Putra darah...meleleh2 kuar..aku sedih sgt tgk...aku teman la Putra g Pakar Putri..jumpa the only doktor yang leh ubatkan Putra aku ni...doktor yg len kasi ubat mst tak sembuh..apa kes ea??? hak hak hak...Doktor scan telingan Putra n dapati bengkak yang sgt merah ada dlm telinga dia...kemudian nmpk cam byk cotton bite ada dlm telinga Putra...seem like ada org cucuk2 telinga dia smpi bengkak...tp tak tau la plak..mm...aku sedih la tgk telinga Putra yang penuh ngan darah kering tu...pastu doktor kasi ubat..ubat titis...doktor pesan...klu letak ni darah mst kuar...sb nak cuci bahagian luka tu..time abah Putra letak, mmg darah kuar..cian sgt dia...dia cam tak sakit je..tp sedih sgt biler tgk darah kuar tp Putra tgh tepuk2 tangan smbil ketawa...sedih kan...tak tau la pe dia rasa sakit tu...myb dia sakit tp tak reti nak cakap...doktor kata setiap kali dia tolak2 or tepis telinga dia tu mst time tu dia rasa sakit...aku rasa aku selalu la tgk dia gitu..dah lama da..tp setiap kali tu mst muka dia berkerut..aku igt or pikir dia wat aksi nk nangis yang comel..rupanyer Putra aku ni tanggung sakit rupanyer...sedihnyer....ni aku geram ni saper yang buat Putra aku ni sakit ni..sedih nyer.....jahat la orang tu..tak kisah la saper pun..tp jahat sb buat budka kecik ni sakit...jgn la ganas2 klu nak cuci telinga dia kan..aku tak tuduh sesaper la..kang nt kak aku terasa ke apa...tp aku mmg marah sb Putra sakit..huk huk huk..dia dah la comel, baik, pandai lak tu....cute sgt kan..hehehehehe.....aku syg Putra lebih dr syg diri aku tau..mmm...nt besar Putra jadi budak baik ok...Nt kita balik Kedah samer2 ye Putra...rindu sgt Putra..harap2 esok Putra datang dah baik ok...Cayang dia....Rindu la Putra...satu lagi..cam pelik la Putra ada 3 batang gigi...bagi cukup 4 ok...alalala...dia budak pandai....:)


No comments:

Post a Comment