Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

March 25, 2010

Tomorrow is holiday...:)

hellu..tomorrow adalah holiday...:) td da abis kelasnyer....:) seronok sb tinggal 2 lagi kelas....tp banyak nk kena setel ni...:) aku tak masking lagi long report...so da boleh start sebab keje study da setel buat sementara waktu ni...so nk marking la long report...tertangguh je..ye la cuti seminggu tuk wedding...then ttiba nk kena marking markah test 2 la plak..isy....ok2..gambate!!!!!!!!!
td tghari aku balik la...hubby nk g solat jumaat...then kau pun balik la alang2 rehat dr kol 12 smpi 3..bek aku balik layan tv...tp tak jugak..aku balik masak tuk mkn tghari..nk mkn luar???? seyes aku ckp..sejak kawin ni mmg aku suka sgt la mkn di umah...nk kuar jln2???? mmm..malas sgt rasa..bek aku menempek kat umah ngan hubby aku tuk tgk TV ...mkn kopok...nugget...n mcm2 lagi..lagi best kan kawan2??????
walalupun aku tak de la pandai sgt masak...tp chef kat umah sorang tu jadi la pengajar aku..saper lagi..hubby aku masak la...klu dia masal sambal???? pergh....sedap giler...laju je aku mkn...klu dia masak kari ayam???? sama level ngan aku ...hahahaha....samer2 pandai...nt aku nk blik muar, nk belajar cara2 masak dr mama hubby...mama aku jugak..ok2.....
ye la..hubby ni mmg suka sgt masak masakan mama dia..so aku nk belajar ah.....mak aku masak pun sgt2 la sedap......tp takpe, cara lain, tp hasil samer....:)
dah abis mkn tghari teringat la plak aku tuk masak bubur labu....dan hasilnyer????? jadi la kan...aku kan pandai buat dessert....atau pun kek...hihihihihihi..so itu mst jadi...klu buat masak2 lauk ni takde la hebat sgt...tp boleh la layan jugak...on da way to be hebat ni....anyway sepanjang aku kawin ni hubby aku ni ringan sgt tulang nyer...bukan makin kurus ok..tp rajin la bantu aku wat keje2 umah..aku masak, dia pun mst masak jugak, aku basuh baju dia mst sibuk nk sidai baju...ok la...semua nyer ok..aku selesa ngan hubby aku sorang ni......tp klu aku wat air panas, dia pun sibuk la nak minum nescafe dia...hik hik hik..anyway, aku tak kisah pun.....tak minta pun aku watkan...:) aku kan sayang sgt hubby aku sorang ni......mana aku de hubby lain da...dia sorang je hubby aku...:) bertuah sgt saper dapat kawin ngan hubby sorang ni....:) and I'm the lucky one...:)

ok...esok adalah holiday....jeng jeng jeng...mlm ni nak or pagi2 kitaorg akan bertolak ke tempat honey moon kitaorg....hubby da lama tempah...tempat nyer??? sudah aku ketahui....tp korang??? pas aku balik baru aku ketahuan kan ok???ye la...bukan nk perasan ke apa ke...just tak nak ada orang kacau je time kitaorg honey moon ni....nt kacau daun jek....:) hak hak hak....takpe, disebabkan aku da tau tempat honeymonn kitaorg ni, so dapat la aku sesuai kan baju aku di saner....nk juga baju baru ok???? dulu kate tak nak ok...sekarang saya nak!!!!!!!!!!!!!!! hak hak hak...mlm ni kau nk g cari baju yang aku idamkan tuk honey moon aku...walaupun honeymoon kitaorg ni singkat je..tp akan ku pastikan penuh ngan saat2 yang romantis n manis...:) kamera da sedia..of cource...ye la nt aku leh update bio korang tgk..n sekali gus aku leh la promote tempat tu kat korang..nt aku wat aksi muka bahagia ye..bio korang tergedik2 cam aku jugak nk g tempat tu...:)

mm....citer pasal honeymoon ni teringat lak time aku kecik2...dulu berangan nk jumpa Prince aku di Kota Paris....acecececeh....terserempat di Kota Paris tu...see..betapa majunye aku ni...kecik2 da tau kota Paris...hebat kan???? kecik2 da tau London..ye la mana taknyer..aku dulu ni fanatik ngan Prince William...tp sekarang da fanatik ngan Prince Latif la plak...anyway, lagi best fanatik ngan Prince Latif ni..sebab lebih encem dr William..hehehehehe....
tetapi akhirnyer....angan2 ku tak jadi kenyataan....tp sebaliknyer..aku jumpa Prince aku di Panasonic.....jgn memain tu.....hak hak hak...:)

ok la...aku rindu hubby aku ni....nk ajak balik la..nk melantak bubur labu aku yang best n enak tu...yummy.....
k, bye..nt aku update ye pasal honeymoon aku..... jgn jeles............hehehehe takde la memain je..aku doa hujung minggu korang pun penuh ngan kebahagiaan...:)

No comments:

Post a Comment