Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

March 01, 2010

Tako Tao...?????

Hellu..aku ini last week kot aku g...nak promote satu makanan ni....makanan ni mengingatkan memori aku time di Jepun......fisrt rasa waktu time hubby aku beli dulu...sgt sedap..the only makanan di luar kantin hostel yang aku suka...yg lain tak berapa sgt la...but this one mmg sgt sedap....cara nak buat pun unik sebab kena jadikan dia bulat bulat bulat bulat...hak hak hak...
ok...nama dia "SILA BACA TAJUK ENTRY OK?"...ngeh ngeh ngeh,,,ok2..Tako Tao...dia ada yk jenis la isi di lama....aku paling suka Octopus....Unagi pun ada....Unagi == Belut...ei......tak suka..heheheheh...tp time di Jepun aku mkan jugak sushi unagi..aku igt ikan rupanyer belut..tp mmg sedap la jugak..hehehehe....ok...JJ baru di Melaka dah dibuka...so ada la jual benda ni.....
Tp aku nak citer sket la waktu di Jepun....aku suka sgt makan ni smpi aku beli banyak2 makan di bilik...time tu hubby da blik Malaysia...since klu ari minggu kantin hostel aku ditutup so nak tak nak mmg kena g cari makanan di luar la...so aku borong ni byk2 tuk mkn di hostel..nge ngeh...aku suka benda ni..suka sgt....tambah2 bila skng ni hubby bakal jadi husband aku...lagi aku suka sb fisrt time hubby aku yang belikan kasi aku rasa...sedap.....tp adakah patut gitu???hak hak hak..ok enjoy the pics....
ini adalah gambar model Tako Tao....terbalikkan kepala korang ok...malas nak rotate...


Gambarajah....# ketul == RM 4.50....kot...ngeh ngeh

cak...sgt cumal kan......................ngeh ngeh ngeh....



No comments:

Post a Comment