Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

September 09, 2010

Selamat Hari Raya..

Hellu...aku kembali ngan tajuk entry tak lain tak bukan Selamat Hari Raya...hak hak hak...
tup2 30 hari puasa da nk raya...seronok tak terhingga aku kali ni sebab tak yah ganti posa..tp mcam2 dugaan aku lalui tau...ada smpi nk terbuka posa sb sgt penat pun ada...ada nk berbuka posa sb terlalu penat n tak asahur pun ada....tp seronok klu dapat posa penuh ni..tu la..time kecik2 dulu suka posa setengah hari..tgk adik minum milo ngan biskut pun da terbocor posa aku..hak hak hak..pastu yang best da buka nk tutup posa balik tu...hak hak hak...
td buka posa kat kampung...sgt la meriah..mkn sgt2 la sedap...wah wah wah...klu korang tgk juadah aku berbuka ngan suana kat kampung sure jeles...hak hak hak...pasu dengan budak2 kecik yang tak terhafal aku namanyer sb terlalu ramai tu men la plak mercun...dum sana dum sini..ish..klu anak aku isau tak kasi main sb takut la..klu luka ke apa...then da sibuk2 tgk budak2 main..ttiba la plak aku teringat nk mkn mcD>.seb baik buka lagi..tiem tu da kol 11...hubby bawa jugak g cari..mula2 dia kate mst da tutup...tp sb aku da start merajuk dlm bilik...dia bawa jugak kete laju2...laju ooo..sebab nk kejar mcD takut tutp...sekali buka sei..pe lagi set mcD tu aku baham sorang2 la..hak hak ....sedap ooo..ilang mengidam aku...ni syg hubby ni..mula2 merajuk tahap cipanzi ni da syg2 la plak..biasa la orang mengandung katakan..ok..tak abis2 salahkan orang mengandung..hak hak hak..
ok la..di kesempatan ni aku nk Ucapakan Selamat Hari Raya...Maaf Zahir dan Batin...halalkan mkn minum aku ..maafkan kata2 aku yang barangkali menguris hati kalian..dan doakan aku bahagia di samping suami terchenta...
buat suamiku plak...thank you sb kad yang sgt cantik n kata2 yang leh buat aku nangis...n gelak pun ada gak...tq...luv u so much...muah muah muah..
k la..time to sleep...sok nk mkn sedap2 lagi...baju tak iron sok pagi2 aku bangun iron baju..wahahaha...
kbye

No comments:

Post a Comment