Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

September 06, 2010

Last MInute..

Hellu..sajer je nk update blog rini...tuk menyatakan rasa frust aku ni gara2 last minute..Aku da beli baju raya kaler purple...biasa la tuk org pregnt cam aku ni..size perut da besar...nak tak nk kena la beli jubah kan..klu baju kurung pahang lak takut ak muat sb aku jenis pakai kain naik atas..tak suka letak bawah perut..so jubah je la aku leh pakai pun nmpk cun sket...da beli seronok sei...tp cari tuk baju hubby kaler sejibun tak jumpa la plak..jumpa yang ala2 je..da mula frust aku rasa..tambah2 biler orang kat kedai tu kate..."dah lambat ni adik beli...kaler2 tu semua da jual"..sedih rasa..tu la last minute lagi...sibuk itu la ini la...so nk tukar la kaler tema lain kan...tp tak jumpa2 la plak yang berkenan..ada..tp mahal sgt..malas la aku..pakai sekali je...so aku tgh kecewa skang ni...ari rabu da nak kena balik muar...baju tak beli2 lagi..tudung lagi la blum sb baju pun belum lagi..esok nk g cari kat tebrau la plak..harap2 ada la...cam nk kaler pink pun ada..kaler orange pun ok gak..ntah la..pening gak kepala aku ni..sedih sei...da 3 hari rasa tak sedap badan sebenarnyer...biler pas makn confirm muntah...pastu aku rsa cam tak nk mkn sb takut muntah...mkn tka banyak pun..sikit je..da kuar balik..smlm paling teruk..abis satu bilik air...nangis aku dlm bilik air..tak suka la muntah2 ni..hubby terkejut gak...tolong la aku ni cuci tandas..pastu urut2 sket badan aku..time sahur mkn ok..pastu kuar semua balik...da posa perut kosong..rini adalah hari yang sangat la penat berpuasa...dpat remabt kasut raya aku ngan hubby...tp baju raya blum lagi..sb aku tak larat sgt...td jln2 kat angsana pun tak jumpa..rasa nk putus pinggang aku berjalan...ntah la..malas la nk beraya rasa...tp ni raya first time ngan hubby..kena semangat kan..kad raya da beli..tulis blum lagi..nt aku kena tulis ni...adiah2 raya tuk parents n mentua da beli..duit raya tak tukar lagi..see...semua last minute...sb aku mmg tak terdaya la nk bergerak aktif cam dulu..asyik2 penat je...sakit saner sakit sini...cam nk demam je..tak sihat badan....isau gak ni..tp babay mama gerak akti je la..cian dia...kena posa ye...tak sabr nk lahirkan dia..leh cium2 dia..syg sgt baby mama ni...aik ...da melencong da aku ni...ckp je bab baby da xcited kan..biasa la tu..aku mmg gini..hubby lak skang ni asyik2 baby baby...syg sgt kot dia kat baby..dulu syg syg...skang da baby...ish2..nk kena ni..hehehe..takde la main2 je..
k la..nk tido la..nt aku update gambar kuih2 raya aku ye...
k bye

No comments:

Post a Comment