Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

September 09, 2010

Last Puasa...

Hellu...skang aku di location Muar Johor...raya first kat uah suami ku terchenta...hahaha...pg td first time sahur ngna mentua..mmg sedap la aku mkn..smlm buka posa pun sedap2..aku kuar g beli kuih sket je...tak menarik sgt kuih2 kat sini..tp mama masak mmg menarik...rini aku tolong mama wat kuih raya..jadi la 3 jenis..hak hak ak...rini buka posa di kampung...hubby kata kat kampung atok masak ketupat nasi..pastu ada rendang ayam n daging pastu ada lodeh lagi..wah wah wah..semua tu akan aku mkn sepuas2 nyer..sedap la..selalu klu kat KEdah mkn ketupat pulut...kali ni mkn ketupat nasi..akak nasi himpit..aku sebut je nasi himpit berkerut muka hubby tak puas ati..hak hak hak...yela..itu ketupat la..bukan nasi himpit..lain..bagi aku samer..ditambah lak ngan muka dia yang cumel tak puas ati..lagi2 aku usik nasi himpit..hak hak hak...marah dia..tp tak de al marah2 btul kat isteri terchenta dia ni..anak mama lak skang ni aktif bergerak..aku harap rini kau dapat abiskan posa ngan baiknyer..maka...genap la puasa aku sebulan kali ni...opsss...samer jgak tuk baby mama...berjaya posa penuh di bulan Ramadhan kali ni..walalupun masih dlm perut...3 bulan lagi mama da leh cium2 pipi montel dia ni..hehehe.,..tak sabar nk ada baby ni...nt leh cium bau baby...best...hubby pun makin hari mkin xcited dok panggil baby...mm...yela anak dia kan...mst dia syg...sikit2 nk goncang perut aku soh baby bangun...time baby tido dia nk kejut..time baby aktif pun dia kaco jugak..ish..mama jugak kena bising2...seb baik papa usik perut slow2 klu kuat??? mau baby mama terkejut kan..hehehe..pastu mula bersilat dlm perut mama ni..
aku skang ni da tak sbat menunggu buka posa ni..huhuhuh..teruk kan aku ni.tp kali ni mmg penat la..myb sb aku asyik sibuk dok wat kuih..bau lak mama masak..mmg tak tahan la gini...cewah...dugaan tuk berbuka tu tinggi sket la peratus dia..tkpe..skang da kol 4 lebih..sket je lagi ida..sket je lagi..td dok bising2 kat hubby nk Mcd mlm ni..nk jugak nak jugak..teringin nk burger mcD la plak anak mama ye..hak hak hak..
ok la..nt aku update lagi...
bye

No comments:

Post a Comment