Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

September 12, 2010

Hari Raya Aku dan Dia...

Hellu..lama menyepi skang aku datang tuk chit chat lagi...kuih raya da byk abis aku baham....ketupat semua aku da mkn..sekarang aku kat Kedah..beraya bersama famili aku la plak...raya 1 and 2 kat Muar..mmg best sb raya saner sini...balik kampung..ramai budak2 cumel..mlm main b]mercun..mmg betul2 first tim rasa suasana beraya di kampung..sgt best...pastu mkn la plak...mmg marveles...hhehe..ejaan cam cikai je la ye..sb type smbil duduk bersila..baby da tendang2 minta mama dia g mkn kuih raya lagi..opssss...hehehehe....
raya first g umah sanak sedara suami aku...pastu paling best dapat raya first ngan suami terchenta...sgt syg la samer dia...mmg ensem la dia pakai baju raya kali ni...samr la samer cun..hahahaha...pastu perut da boyot2...makin la cumel..hehehe...mmm....sebenarnyer tak de mood sgt nk citer ni...nk g main ngna putra dulu la...main buaian kat luar..nt aku type lagi la ye..jgn marah...bye

No comments:

Post a Comment