Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

September 04, 2010

Mengidam Ala ala cheese...



Hellu...skang da kol 2.30 pg...mata still tak ngantok..td g layan citer Step Up ngan hubby kat JJ Tebrau..mmg best abis la...baby dlm perut mama pun dok break dance jugak..sb dia asyik2 gerak saner sini...hak hak hak...pastu dlm dok tgk2 layan citer tu ttiba aku teringat la cheese tart n kek choc cheese aku wat kat umah tu...dok mengidam la konon..ni ha...da telan blueberry cheese tart aku..pastu makan beper potong kek choc cheese aku..lega rasanyer...sedap...hik hik hik..malu la puji masakkan sendiri ni..tp mmg sedap la sb aku tgh mengidam la kot..skang da ilang sket ras mengidam tu..ikutkan ati nk bantai lagi kek tu...tp isau la plak...yela..tak elok mkn banyak2..ni da tingal setengah dr segi empat tak tepat yang besar...yummy2...aritu kasi kawan aku sket..dia pun puji sedap..malu ah aku..acececece...cam menyampah kan..nt aku nk memperbesarkan bisness bakery aku ni..mmg untung n best la...tp klu ramai tempah aku pening kepala la skang..sp aku tgh belajat..so takut ganggu aku belajar je la..klu time keje ok..sb balik keje mmg free kan..hak hak hak...esok nk memulakan operasi kuih raya aku ni...semua bahan da beli..kecuali...acuan teddy bear aku tu..huk huk huk...takde la plak jual kat JJ ni...kena g cari kat larkin jugak..hubby nk beli bentuk teddy bear lain..meraung aku kat JJ td...marah sb aku nk yang teddy aku jugak...tergelak2 mengekek dia tgk aku..yela..perangai semakin menjadi2..tak dapat pe aku nak mula nk merengek2...dia da pun sbati ngna perangai aku..Purse???? da dapat pun..hik hik hik..mula2 g JJ taman U...dapat la yang hubby pilih tu..tp ada calar sket..sket je...trus aku reject..beli mahal2 pastu ada rosak..even sket..no way..i tak suka..klu beli murah ok gak..tp ni bagi aku mahal la..so nk yang perfect..then g jln kat JJ Tebrau..tp design aku nk da abis..kecewa btul..dr Carlo Rino aku bertukar arah ke Bonia la plak..dok belek2..nk beli..tp aku tak sampi ati la kat hubby..yela..itu takde diskaun 20%...so aku pikir punya la pikir..last2 tak nak Bonia..tukar balik Carlo RIno...tp corak lain..pattern samer cam aku nk...ok la dapat diskaun jugak...rasa happy sgt sb dapat adiah dr hubby..seronok sgt..nk tgk...ni la gambar purse baru aku tu....

mm....nt raya baru aku nk rasmi..skang ni tak nak lagi..hak hak hak...pasni aku dok aim handbag la plak..td aku tgk..ada diakaun 20% dpat la dlm 200..ok la..mmg nmpk anggun giler la..klu nt wat jln2..dok pampers baby pun ok jugak..besar tu tak la sgt..tp ok la..hak hak hak..tp tka tau la biler nk beli..aim bulan depan la plak..bulan ni aku byk nk pakai tuk raya..mana tau bulan depan sale smpi 50% lak...seronok giler ah...hak hak hak...
ok la..smpi sini je kot...da ngntok la jugak ni..k la..nk g tido..bye

to my HUBBY : >>> THANK YOU SO MUCH....LUV U SO MUCH...MUAH MUAH...
(Esok ayg masak nasi tomato ye...yummy2....)

No comments:

Post a Comment