Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

September 28, 2010

Laksa Sndri Buat

Hai...lama tak update..asyik2 ayat yang samer kan..lately too busy ngan study aku...takkn abis study aku ni...sb byk benda nk kena wat..assgmnt, study tuk test...final pun da nk dekat..isau jugak ni...khamis test broadband...harap2 leh jwb ngan baik..
tp rini balik je dr kelas aku da berjaya siapkan laksa penang..ni sebab smlm aku g beli kuih..nmpk laksa aku pun beli..mkn la sedap..pastu hubby yang tgh posa ni usha la plak aku mkn..cian aku tgk..so berazam la nk watkkn tuk dia...aku pun kate la.."esok ayg wat laksa kat abg buka posa ye." suka tak terkira dia aku nk masak..hak hak hak..pastu rini hubby posa lagi..pg td aku teman dia sahur..mkn nasi berlaukkan ayam masak merah aku wat...so...ni ptg da siap la laksa tuk dia..aku tahan je ni nk mkn samer ngna dia...cian dia posa..penat je nmpk...mmm..moga2 dia suka la laksa aku ...hak hak hak...aku rasa td cam jadi je..hehehe...suka tau biler tgk suami kita mkn berselera hasil tangan kita sendiri..nk tau rasa camana??? ha..kawin cepat2..then masak..pastu tgk suami mkn ngna berselera...time tu baru la rasa betapa bestnyer...tp hubby aku ni..pe sajer aku masak mmg dia akan kate sedapnyerrrrrrr...........tak mkn lagi da kate, sedapnyerrrrrrr bau....tau di nk ambik ati aku sebenarnyer..tu tanda dia berterima kasih aku masakkn tuk dia..see...sb tu aku syg sgt hubby aku...tak ckp plak tak sedap la..sb berani dai ckp..nt aku tak masuk dapur da..hak hak hak..takde la memain je...tp hubby mmg baik..n mmg patut pun aku syg dia sgt2..............
ok la..aku nk turun bawah..lepak2 ngan hubby smentara tunggu dia buka posa...
bye

No comments:

Post a Comment