Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

September 18, 2010

Mood Rajin la plak..

Hellu..morning...rini kau rajin la plak nk mengupdate blog, mmupdate assignment...mm..ni berehat seketika bersama teh lipton n goreng pisang aku ni...hahahaha...rini pg2 goreng pisang je...nk masak benda lain perkakas tak cukup sb hubby tak g pasar lagi..skang ni pun dia tak g g lagi sb dia dok mimpi apa tah..smlm dia stay lewat wat assignment dia..cian dia..abgnun subuh rebah balik la dia..aku ni tido awal je memanjang..keje tak siap2 lagi...nt ptg nk g umah Putra, my mom n adik datang sb esok isnin adik aku da nk balik UK...nk g hantar dia ke KLIA la nt...aiya....berjalan lagi aku ni kan..hak hak hak...takpe la..nt setahun baru leh jumpa adik kesayangan aku tu...dia tu tak banyak ckp..diam je...tp diam2 ubi berisi...sekali dia berleter pening jugak aku dibuatnyer..tp dia sgt la pandai memasak..semau dia masak tak penah tak menjadi..sdap lak tu...ish...klu ambik dia jadi tukang masak aku pun best kan...tp best lagi la klu dia jadi cikgu inggeris kan..hehehehe..
rini pg2 sebenarnyner teringin bangat nk mkn roti canai...yummy...smlm da ckp kat hubby..tp tak bangun2 pun lagi ni..lupa la tu..takpe la...aku menikmati je la goreng pisang ni...sedih....aku kempunan nk mkn..kang aku ambik kunci kete g start kuar g beli kan gegar lak bumi ni dia jerit panggil nama aku...ish...serba salah aku dibuatnyer..nk sgt roti canai..klu la ada delivry roti canai kan best..aku org paling awal order..hak hak hak..takpe la..nt dia bangun aku wat2 kate gini "alo..cian anak mama nk roti canai ea..." mst dia g bli..hak hak hak..semua dok nama baby je kejenyer...
opss..rini myb aku bakal mengamok lagi..klu klu klu klu....tak dapat lagi barnag2 aku beli dr Court tu...ye..aku akan mengamok..sb aku perlu sgt mesin basuh ni..byk baju tak basuh lagi...mesin lama leh la guna tp kadang2 dia wat hal jugak..tension aku...so nk pakai yang barunyer...harap2 leh la bertahan 100 tahun tak rosak...huhuhuhuhu
malas la menunggu ni..smlm aku buka kipas laju2 sb tak nk berpeluh..aku skang ni sejuk pun berpeluh kat leher..pelik btul...sindrom mengandung agaknyer...dulu tak penah la plak..aku ok je..takde tido peluh ke apa ke...skang ni asyik2 berpeluh..bagus tuk kesihatan tp aku tak selesa la...nt aku mst tukar baju byk2...sb tu la aku perlu mesin basuh..sb byk giler baju aku tukar..dlm sehari kat umah takwat pape pun 3 helai..caye tak??? ish2..klu tido..bangun mst aku campak masuk tempat tuk dibasuh...tak suka bau bau tak enak ni...
mm..aku harap smpi la hari ini..sb klu esok aku tak de lak kat umah da start kelas n g KL...dah tu kena lak ke tunggu 1 minggu???? tlong sket ye COurt mamoth ni...kang aku g kedai mengamuk kang..ha...kate la plak aku garang..acececeecehhh..caner la kan agaknyer klu aku g mengamok..cam kelakar je...perut ke depan, pastu cekak pinggang, mata terbeliak.ish..tak nak la aku..kang nt baby terkejut la plak....hak hak hak
ok la..nk sambung wat assignmnt..bye

No comments:

Post a Comment