Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

December 29, 2009

My Day for Today

Hello...rini mood aku baik sekali...datang keje pun epi...then tenang je...sebab apa? sb pg2 aku berjaya siapkan sarapan tuk hubby aku...menu sarapan aku pagi ni adalah roti ngan telur cincang...tau ke apa tu???? hak hak hak..tak tau diam je..yang tau try la kat umah...mmg sedap...(perasan sket)...hubby cam tak de mood sgt rini, tp tetap romantik..:) hak hak hak...then datang keje, gelak2 ngan kawan2...seronok...:) tenang ??? ok aku rasa tenang sb cam biasa la pg2 aku akan rasa tenang bila hubby pandang aku ngan senyum...renungan dia tu buat aku tenang...ops...lupa lak pas susbuh aku baca Al-Quran so aku tenang sb ni la jugak...hik hik hik...
rini hubby ada kelas lagi..kelas yang samer tp lain seksyen..cam aku citer sebelum ni...relax memanjang..hak hak hak...tension gak aku ni...biler la aku nk jadi cam hubby ni...tenang dan relax...:)
smlm g shopping brg2 masak sket...ye la berasa da habis..ni kes besar kan..lauk de tp nasi takde..pening jugak dibuatnyer nt...so aku pun ajak la hubby beli...dari beras ke barang2 yang kecik2 pun aku bantai..almaklumla...gurl cute yang suka masak cam aku ni particular sket kan (ceh..sebenarnyer tgk apa pun nk beli kan..)..mm...memandangkan hubby n aku akan balik Kedah mlm esok, so aku tak beli la bahan mentah sgt..beli yang tak mentah je..sebab ayam aku byk lagi..so tuk rini (mlm ni) ngan tuk esok (tu pun klu sempat la) menu aku mst ayam...igt cam nk wat KARI AYAM...letak ubi kentang....tuk hubby aku...mst hubby suka...:) then wat lebih sket la..so esok balik keje tak yh masak..aku panaskan je...ye la...leh mkn sebelum naik bas...so takde la take too much time...blk keje aku panaskan je..masak nasi..then hantar (deliver) ke hubby...hak hak hak..
so..mlm ni aku nk masak special tuk hubby aku...wat sayur same...kali ni tak nk letak gula....sebab hubby gelakkan aku letak gula dlm kari..dlm sayur..pelik gak..aku tgk mak aku letak...tanya Bayah dia kate tak letak..isy....
ok la..nt aku update lagi...

1. aku rindu Putra
2. aku rindu hubby..
3.aku rindu famili aku..
4. aku syg sgt hubby aku...

No comments:

Post a Comment