Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

December 01, 2009

Aku sedih...sedih yang teramat..

Aku sedih sgt rini..sebab aku dikejutkan dengan berita dari latif yang mengatakan bahawa dia telah pergi ke MITC tuk menghadiri ceramah..then tak lama lepas tu dia kate actually dia pergi ngan sorang tutor pompuan..ok POMPUAN...aku tak leh trima...naik kete aku lak tu....aku tak leh trima btul..dah gsmpi saner tu pun teragak2 nk ckp kat aku...
ok fine...aku sedih sgt2...aku pikir cam nk break off.....cam drastik kan....
tp cuba bayang kan atau selami ati aku ni...
apa perasaan ko biler bf ko asyik kte.."nk wat pe pun takut sb nt u marah"...ok apa korang rasa?
aku????
1. aku rasa aku ni jahat sgt...
2. actually dia langsung tak bahagia ngan aku...
-- ni pengalaman aku bercinta dulu.. terpaksa buat2 bahagia sb da terlanjur kapel ngan aku..skang ni da plan tuk tunang n wedding...ok sedih..sedih sgt2...Allah je yang tau...
ok..aku ni mmg tak penah membahagiakan orang kot..aku sedih...
3. aku ni terlalu mengongkong dia...
---ni lak aku rasa cam perit sgt nk trima..satu masa dulu..mana ko pergi situ la dia..mana dia pergi situ la ko..skang ni da tukar profession dah lain..aku sedih..aku nk citer kat saper ye apa aku rasa..citer kat Bayah?? segan gak..sket2 la aku citer pun...
aku sedih..ok skang aku da nangis...
4. aku rasa cam aku ni tak patut pun syg org lebih2 lagi nk org syg aku...
--- perangai aku cam evil kot..so tak layak tuk sesaper...

ntha la kengkawan..ati kau sedih sgt..kerja sini , environmen dia ok..aku suka..tp masalah lain lak kan.hisy...mmg nasib aku tak baik pun...mst ada hikmah kat memana...

aku mmg rasa nk break off je...mmg aku syg sgt dia..tp sb aku syg sgt tu la aku rasa sakit..aku penat nk bercinta..tp cmana....aku da siap semua benda da tuk tunang...

aku sedih....korang paham tak aku sedih..huhuhuhhu...npe ea idup aku kena camni??? tak baik kan aku ckp camtu, semua orang ada ppasang surut nyer..ok aku pasrah...

aku sedih..aku rasa nk g jauh2..tak nk tgk dia..tak nk biar dia buat aku sedih lagi...

npe kamu tipu i??? kmu tipu i time mkn td...i tau kamu mst msg dia ajak balik kan...npe kamu tipu i lagi???i benci tau tak..tp sajer i tak nk check hp kamu sb i tau nt mst i sedih lagi...tak tgk pun da sedih apatah lagi biler tgk kan...ye la orang tipu kita idup2...dulu pun 2 tahun lebih aku kena tipu senyap2 ngan xbf aku dulu...sedih sgt...
myb kamu rasa cam i ni yang lebih2 suka marah2...tapi kamu langsung takhormat perasaan i..apa hak pompuan tu nk naik kete i????it's not ur car ok....it's mine..the only thing i really luv..which my father give to me..it is my CAR....ok..i hate u....skang ni i rasa dunia da terbalik..so u pun berubah.....npe u tak ckp je yang u da tak nk kat i..kan senang...tak yh la rasa diri ni cam dipermain2 kan...benci tau tak..benci...saper la pompuan tak sedar diri yang naik kete aku tu??????????????????????????????????????????????????????????? ok i HATE u ok???? tak reti nk g sendiri ke?? ko igt kete aku ni prebet ko ke...leh sesuka ati ko tumpang kete aku tu??? len kali ada kursus g sendiri..tak yh nk gatal nk tumpang lelaki....
for u lak, i tak leh lupa pasal benda ni...i benci sb u tak jujur ngna i mula2..i benci u asyik kate i ni menakutkan kamu in what ever u do...i tak sejahat tu....i tak camtu...i marah biler i rasa perlu marah...i marah bile i rasa diri i ni akan disakiti...ok...i tak sajer2 suka ati marah org..i tak jahat ok...

aku sedih sgt2..see my Ntry aku kali ni cam teruk je..ntah pape aku tulis kan..sb aku tgh nangis skang ni..aku rasa nk g jauh2...nk mula idup baru kat tmepat takde saper kenal aku...aku tka nk jumpa latif da...sb dia wat aku camtu..myb korang nmpk benda ni kecil tapi impaks besar dlm diri aku....ko rang tau tak pe aku pikir? aku pikir .MULAI SKANG AKU PERLU BERSIAP SEDIA TUK DIKECEWAKAN.. AKU PERLU BERSIAP SEDIH TUK BERLAKON BAHAGIA DPN FAMILI AKU.. seksa sgt rasa...perlu bersedia tuk ati aku ni dicincang cincang lumat oleh lelaki lagi..kali ni laki tu namanyer LAtif....

aku tak taunk wat pe...sb aku da tak epi nk keje kat Melaka...kalau la aku org kaya nk je aku quit sb tak nk da ada benda buat aku sedih...npe dia camtu????? npe bg dia aku ni jahat sgt???? npe bg dia aku ni kejam sgt???????? npe dia suka buat aku rasa semu ni????????????

dia slalu kate "pe i buat mst salah".
npe dia kate gitu???
1. aku marah bila dia dok chatting nga pompuan lain tp aku dia tak
2.aku marah biler xgf dia dok ctc2 dia...sb aku takut aku kecewa...saper nak ati dikecewakan???? saper?????
3. aku marah biler dia baw kete masuk lubang... npe aku marah? sb aku tak de byk duit tuk nk baiki kete aku..aku bayar mahal2..aku nk pakai smpi aku mati..aku tak nk ada roasak pape...
4. aku marah biler dia mkn kek or benda manis2 banyak..npe aku marah?? aku tak nk dia sakit nt..aku syg dia...walalupun aku terlluka skgn ni sb syg dia...
5.aku marah biler dia biar je orang buli dia... npe aku marah? aku tak suka org buli or ambik kesempatan kat dia..aku marah..aku tak nk orang pandang dia rendah..senang diperkotak katikkan
5. aku marah biler dia ckp besar tpi buatnyer tak..npe aku marah??/ sb biler kita ckp smthing kita perlu proof kan yang kita buat pe kita ckp...so that takde otang akan pandang kita rendha or gelakkan kita...aku tak suka klu orang gelakkn dia..

see...semua aku marah mst bersebab..sebab tuk sb aku sygkan dia...tp dia ttap rasa aku jahat cam evil...

mmg dia tak kate aku cam evil..tpi dia buat aku rasa camtu...
sedihnyer....Allah je yang tau pe aku rasa..pe aku pikir..npe aku pikir gitu...

Ya Allah, pujuk la ait aku ni...supaya aku sentiasa rasa tenang n gembira....wallupun ada je dugaan dtg...aku mohon agar ENgkau pujuk la ati aku ni... amin...........


to LAtif : kalau boleh diulang masa, i tak nk keje kat Panasonic..tka nk kenal u saper..tak nk biar ait i sedih lagi
to Chong : klu boleh diulang masa sy tak nk langsung tau kewujudan awk..
to gf chong : klu leh ulang masa, aku harap sgt ko jumpa chong dr awal lagi
to xgf latip : klu leh ulang masa, aku tak nk kenal bf ko langsung..
to pompuan tak malu : klu aku tak keje cini, aku nk je blasah ko puas2..sb ko aku rasa sedih camni..

kalau la aku leh ulang masa...aku tak nk jumpa org2 yang buat aku sedih smpi camni skali...aku penah down sgt2 sb chong...tp aku kuatkan semangat aku bgn lagi skali..teruskan idup aku yg da musnah ranah...tabahkan ati aku..cekalkan ati aku...aku tak nk bila aku da berjaya bangun kembali, aku terpaksa tempuh saat aku terseksa ati n perasaan aku dulu...susah...perit sgt rasa....aku tak nk...klu la korang paham.....

No comments:

Post a Comment