Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

December 02, 2009

What' s wrong wif me?

today..aku bgn ngan azam yang baru....banyak sgt benda sedih jadi smlm...smpi aku ni rasa cam pasrah je...semua sb jelez, cemburu....biasa la kan pompuan...itu da sebati ngan jiwa pompuan ni...smlm blk keje aku bertekak lagi..smpi aku ambik keputusan tak nk tunang and kawin ngan dia..aku putus nk break off.....sedh kan..i really really hurt ngan dia....sb rasa dia langsung tak paham what i feel..perasaan aku....sgt2 sedih...so smlm smpi dia ambik keputusan dia nk balik ambik kete dia sendiri...so esok dan seterusnyer dia nk g keje asing2...sedih sgt...ok...myb he means that klu ngan kete dia dia leh sesuka ati bawa gurl mana2 for kerja nyer purpose....what da..... still tak paham ati aku kn...masing2 ego nk menang....tpi aku ttiba sesat la plak...ok then jumpa blk...aku takut nk ckp kat abah, nt abah sedih sb tak jd tunang...so aku minta la we both teruskan tunang, then break aftaer 1 or 2 month.....tp he decide nk kawin terus...what for???? sb aku da terluka sgt2...aku nk dia jg ati aku...n at the same time aku tak nk la dia terseksa sb aku ni..hisy...
tp ntah la...ttiba da ckp2 jadi lain la plak...we decide tuk berdamai...tp ati aku tak senang lagi...mlm tu kuar g naik sampan kat Bandar Hilir...best mmg best sejuk ..tp sejuk lagi ati aku ni...ntah la...balik je aku nangis lagi sb aku sedih sgt npe dia wat camtu....then dia marah la sb suka pikir yg bukan2....apa yg aku pikir???
1.cantik sgt ke gurl tu
2.bangga sgtke dpt g sesamer
3.best tak naik kete dua2 ngan dia..

ok dia marah sb aku pikir too much benda pelik...
ok aku rasa semua orang pompuan mst pikir benda2 gitu...serius aku nk sgt tgk budak tu..sb dia aku gado itu tak kisah, sb dia aku rasa sedih, aku nangis.....walalupun yg salah adalah Latip, sb dia yg ajak g skali...sedih la..
ntah tp da ok.....walalupun da sumpah2 tak nk wat lagi especially kuar ngan gurl lain even atas urusan kerja....still aku tak puas ati lagi...aku bnci pompuan lain naik kete aku...aku benci r....blk tu aku nk tgk drama terjumpa la plak folder gambo x dia dulu...sedih lagi aku...nk nangis pun tak boleh da sb aku really really hurt....npe ada lagi gambo dia simpan????suka laig ke? nk lagi ke kat dia??? ku nk takpe aku undur diri..aku tak nk kena tipu lagi ..cam chong tipu aku dulu...biarla aku sedar lps 1 tahun kena tipu, jgn smpi seumur idup aku kena meenyesal...y u do this to me??????? gado lagi mlm tu...
so pg ni???? aku bangun ngan azam yang baru...nk teruskan idup aku yang ntah takde makna ni lgi...teruskan je ikut flow....aku tau Allah selalu ada dekat ngan aku..aku kuat..sgt kuat..klu tak aku tak mungkin celik mata da pg ni....aku rasa myb there's someone yang Allah da create kan tuk aku..myb bukan dia..tp org lain....myb org lain yg akan bawa bahagia dlm idup aku dan bukan dia..myb jugak dia la makluk ciptaan Allah tuk aku...ntah la..aku berserah je...aku da usaha...lets see what is the best for me....aku ok je ngan dia..tak leh nk gado sb aku tak suka tgk muka dia seidh, tka suka dia susah ati...so aku ok..sbaku da biasa ngna idup camni...see...kan kau da penah kate, one day the memory akan kembali n aku akan kena harungi lagi..and there it is...aku tgh lalui skng ni...
serius aku rs kosong sgt2.klu eh nk g kursus byk2...g jauh2...tak nk dok sini n rasa sedih lagi...aku da kate da janji takkn merungut sgt pasal keje...skang ni tuk pengetahuan semua,akutak merungut pasal kerja tp pasal ati aku yang da terluka ni....
bg aku, simple tuk paham ait aku...simple tuk take noe what do i feel...tp depends la kat org yang mengertiatau tak...skangni , life must go on....aku takdir kan dgn dia, aku trima...ssemoga ada kebahagiaan dlm idup aku setiap ari...

No comments:

Post a Comment