Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

January 01, 2010

Yes..Plan berjln lncar........

Helo...skang ni aku kat Kedah...misi aku balik kedah kali ini adalah untuk mewnyelesaikan hal2 perkahwinan aku yang bakal menjelang tak lama lagi...so...disebabkan untuk mengelak dari berlakunyer perkara last minute dan jugak perkara yang membolehkan aku tak dapat baju2 yang cantik, so aku paksa hubby ikut aku balik kedah skali..hak hak hak...cam penting je kan cara aku tulis ni...ok actually, aku balik tuk memilih baju pengantin yang akan aku pkai time bersanding nanti...ternyata pilihan aku lain dari rancangan or impian aku kali ni...baju tak cantik..so aku buat baju baru..hubby skali la..hak hak hak...so sebab baru aku kena up kan harga tambah lagi RM 300....mahal giler kan...tp tak pe la..aku memegang konsep kawin sekali seumur idup...so aku pun sanggup la tuk tambah...atas kelulusan hubby aku skali la....so, pelamin da siap pilih...bilik tido pun skali harung....baju nt pepandai la dia jahit IKUT KEHENDAK dan FESYEN yang aku kasi itu....kain dia kaler?????? nanti la aku citer..kang tak suprise lak..bagi aku cantik..mak ayah aku pun suka hubby pun suka..so ok la bagi aku...
esok misi aku adalah tuk menghantar baju nikah aku tuk di jahit...hantar ke FADHILAH je la....sebab dia mmg jahit cantik n selesa..hak hak hak....then nk jalan2 kat Padang Besar, bawa hubby jln2..aku pun nk shopping baju seket...ye la dah jadi tunang org..then tak lama lagi bakal isteri orang pakaian pun klu leh aku nk tukar la ke arah sopan sket...labuh tutup punggung aku ni...aku nk pakai baju yang sopan dan ayu...:) tp terpaksa la aku berhabisan duit sket la kan...then mak aku nk survey kad kawin aku ...beg goodies nt..hak hak hak..semua nk survey di situ...sebab situ mmg murah ...orang kata la...tp aku pun rasa gitu..tp takpe nt aku inform btul ke tak...hak hak hak...
then kau nk g mkn nasi Haji Ramli...nk bawa hubby aku skali...kasi dia rasa nasi kandar yang sebenarnyer...ngeh ngeh ngeh.....nt aku kena uruskan hal2 baju, pelamin semua kat Muar lak..harap2 ada lagi baju yang sesuai ngan aku dan tak ditempah lagi...so aku jimat duit tak yah buat yang baru..amin........

ok la..aku nk tido la...
nt aku update lgi...bye...

No comments:

Post a Comment