Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

December 22, 2009

Today : So Tired......

Today I'm so tired....Why?????????????? because from 8.30 am to 2.00pm i attended the faculty meeting..so tired....dengan keadaan diri yang agak tak selesa...hisy...seronok dgr perbincangan tu tp my pinggang sgt2 la sakit dan lenguh...huhuhuhu...da abis je meeting, kena lak g Cancelori building tuk ukur baju Koporat...ni nyer jaket tuk semua staf akademik..so since i ni tutor n bakal jadi lecturer di UTEM ni so aku pun kena la juga g ukur saiznyer....then tak tahan sebab perut sgt la lapar, ajak la hubby aku teman mkn..hehehe
bayah da date ngan cik abg dia..so tak leh la dia teman aku...that's y ajak hubby teman..skang da lega...

ok2..citer hangat tuk diperkatakan...last entry aku ada citer pasal Honda nyer service..punya la aku puji kan...tp Honda kat Melaka not as what i xpected n experience before ( as in Johor)...dia nyer service mmg menguji kesabaran aku..n first time aku act as a good customer..yang memarahi segala benda yang tak puas ati...aku nk kena cari service Honda kat tempat lain..sebab i really hate Honda di tempat I service for 40 000km ni....tak suka i quite curious ngan service dia...tak macam Honda aku kat Johor..both Kulai n JB are really good....i love that place....not like in Melaka....nk tau kenapa aku ckp gitu??? ahh..mls aku nk citer..sebab td aku baru pas berleter kat Abah aku...pendengar setai aku selama 24 tahun ni...:)

ok...Jumat ni my mom nk dtg melaka..yahuuuuuuuuu........aku nk bawa mak jaln2 melaka..then abg ipar, kak n Putra aku pun dtg skali...yahuuuuuuuuuu...nt nk blanja mkn kat Umbai la....nt abah datang jugak kau blanja skali lagi...........yahuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

then aku da ambil aku nyer fail..sok aku akan mula print dan kepilkan segala aku nyer keje..aku nk wat tuk simpanan aku nt....:)

than aku suka sgt biler dgr aku nyer TDP .(Timbalan Dekan bahagian Research)...aku suka sb da way dia kasi ceramah mmg best ..cool je..then topik dia bincang pun pasal hal akademik..pasal research...pasal journal , publication..aku suka sgt...tiap kali biler dia nk ckp ms aku da semangat...aku selalu terpikir, biler la ea aku leh hasilkan journal yang byk...publish buku aku sndri...aku nk jugak menyumbang kepada fakulti aku..aku tak de la minat sgt...tp each time aku dgr dia bagi speach mula la semangat aku membuak2..one day aku akan hasilkan 1000 journal sepanjang perkhidmatan aku ni..heheheeh..insyaAllah.....

k la..jap g nk balik sebab aku kena g Honda..(aku tak suka sgt nk g)...
tp aku terpkasa pergi..
rini menu aku adalah masak Gulai Ikan...tuk hubby aku la...
aku nk jaga dia elok2...bak kate org2 tua..kita ni pompuan kena pandai masak, nk kasi suami syg kita...even hubby bukan lagi husband aku, only tunang but one dya dia akan jadi husband aku jugak kan...insyaAllah..so nk kena blajar dari sekarang la...
mm..ckp pasal hubby aku da start rindu dia lak.....tp dia sebelah bangunan aku ni...huhuhuhuhu
k...luv u all..muaxxx....hehehe...bye

No comments:

Post a Comment