Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

December 28, 2009

First Class

Hi..lama tak update mmm...ni nk citer pasal first class..actually not my class but my hubby nyer clas..hak hak...mmm..rini hubby kena in charge student year 4 dalam Lab..tp kan yang aku peliknyer la kan, waht ever he do, he look relax...tak tension, sentiasa senyum n cool je..apa kah ini??? y i was so different compare to him??? aku nyer class start week 3...tp nervous dari bulan lepas lagi..tak abis2 lagi...apa ea ubat yang hubby aku makan...nk juga kongsi rahsia ni...rini start kelas...smlm pagi, dtg tolong ajar lab sheet aku dari pagi smpi la ke tghari kol 12...then baru dia start wat keje...susun nama students ikut gred markah ..i mean pointer...then wat lab sheet...then wat soalan2 tutorial..uruskan kertas2 lab sheet tuk rininyer lab...then mcm2 lg la...nama students dia really wanna make it perfect...nk ikut gred..takes lots of time ok...then dlm masa yang samer dapatkan semua maklumat students dia within 5 hours...how can he make it????? i still wonder, y all works look like nothing difficult???? anywy, i am very proud of him...sikap hubby ni la salah satu sebab utama yang i'm in love with him...u know what???? hubby pun pakar dalam meredakan nervous aku...hehehe....each time aku gabra, dia akan cool kan aku...n aku pun tercool....u know waht??? today class dia kol 8....dia leh rilex je...bawa kete relax2..kol 7.40 smpi...relax je masuk ofis...adeh...bila la ea aku akan camtu jugak...hehehehe....
ok la...rini keje aku nk susun nama students...aku tak ikut gred..susah nk dapatkan gred..sebab aku incharge service subject..means ajar students fakulti lain...so, aku just ikut suka ati aku je...tp ku susun tak ikut susunan nama ok....aku susun ikut bangsa...y????? sebab dulu aku penah jd students, then aku byk la tak puas ati...then aku skang ni tak nk la buat students aku tak senang ati kan..aku susun ikut diorang senang ati la...hehehehe....


++++++ citer lain....+++++

next week aku nk balik kedah ngan hubby...ye la nk pilih baju tuk kawin nt...majlis da nk dekat..should byk da prepare..tp semua tertangguh...banyak sgt agenda aku kena buat..so tergendala la kerja2 tuk kawin aku ni...masing2 sibuk...anyway, nk tak nk aku kena gak imbangkan hal keje n kawin aku ni..same to YOU hubby....hehehehe.....sijil kawin da dapat..so da lepas satu tiket la ni...tp byk lagi tiket yang perlu aku ngan hubby dapatkan...one more tiket..RESTU OUR PARENTS.....this is very important ok!!!!!!!!

aku rindu putra....really miss him...aku isau sgt putra...tak tau npe...dia da besar...very cute..sgt2 cerdik...ish..aku mmg bangga la anak sedara aku ni mmg sgt cerdik...dia sgt suka gelak..n senang sgt senyum....aku n hubby adiahkan mainan kete...suka sgt dia...tp kaki lak tak smpi..tp sebab dia sgt la cerdik, dia sengetkan badan dia tuk tolak ngna kaki tuk jalankan kete dia tu....really cuter...rambut pun da ada...hak hak hak....dia sgt la pandai.suka kaco laptop...suka belek2 buku...isy...anak sedara saper la ni...hihihi...anak sedara AKU la...hak hak hak...

aqil skang da semakin baik kesihatannyer...dari 1.08kg turun 1.02kg...then naik balik 1.045 kg...doktor mmg kate, berat aqil akan turun then akan naik blik...well, as doctor expected...aku da tgk aqil...kurus n cumel....putih...cute...nt, dia da besar leh belikan dia adiah n mainan cam beli kat Putra...tp this don't mean that Putra akan kau lupakan...well NEVER EVER....Putra ttap nombor satu..:) dari awal kak aku pregnt smpi la Putra besar smpi skang aku tgk dia tau...hehehe

ok la..nt aku update lagi....bye

No comments:

Post a Comment