Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

December 13, 2009

long time no writing..i miss my blog..

hellu...long time no writing huh...ok..first of all..klu cuti kerje utem means blog pun akan bercuti...why?????????????? sebab i bercadang tuk tutup broadband i yg tak best tu...sebaba apa??? buka pun takde gunanyer sgt sb tak cepat..dan sgt2 la lambat..weekenf ni mmg macam la jadi...happening giler2....antarayer...
1. weeding anne di KL
2. perjumpaan rakan2 MRSM yang lama
3.celebrate besdy nana
4.g johor..jumpa putra
5.wedding dila di johor
6.jadi pengapit...
7. g umah bakal mentua...hehehe

ok..yang dilistkan di atas adalah antara aktiviti aku...dan jugak akan aku ngomelkan di dlm blogku yang best ni...kenapa best??? sebab mcm2 feeling aku add dlm blog ni...hak hak hak..menyampah lak biler baca balik...hak hak hak...

aku rasa penat sgt rini dtg keje...ye la penat berjln tak abih2 lagi..then da kena dtg keje...lapar??? ye sy tgh lapar skang..pg2 bgn aku sidai bju...then wat goreng pisang tuk hubby and kwn2 lain...then siap2 g keje..mmg sgt penat...tp best sb dapat hasilkan goreng pisang jugak pagi ni...mmm biler pikir2 blik..actaully da dpt la jugak menyesuaikan diri aku ni dengan time g kerja and wake up in the morning....kira nt biler da kawin aku rasa ok kot..kenapa? mm..sebab aku bangun cam biasa je..smbhyang then basuh baju (mlm guna washing machine) then pagi g sidai..then buat breakfast la tuk fimili aku nt (hikhikhik) then siap2 g keje...ok la tu..tghari mmg famili aku mkn di luar msaing2 ..hakhakhak..mlm lak.aku blik keje aku masak la..then mlm da boleh mkn..sebab aku blk kol 5..so 6 da leh start masak...smbil tgk TV..(skang ni citer Cinta Balqis)...ok2..boelh la..kemas rumah??ok itu maaf..di ujung minggu je ok...hehehhe

tdaku g tanya unit cuti belajar..so da paham la sket pasal cuti2 belajar ni...aku g redah ngan bayah g tanya hahahaha...ok la..da paham...pape kena ambil exam english tu dulu..lemah semangat aku ni..huk huk huk...aku lapar lak skang..gigi aku ni nk gigit ras cam tak selesa lagi..so mkn ni aku kurang la sket..sb tu aku lapar skang..should be tak lapar lagi sb aku wat breakfast tp tak mkn ...mkn skt je..so lapar la ni...huhuhuhuhu...
ok la..aku nk wat keje sket..nt aku tulis la according tu my list td...gerenti seronok habis la..
bye

No comments:

Post a Comment