Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

December 06, 2009

What should I do???

ok..hellu...lama tak update..well..cuti means blog pun cuti..npe????sb internet kat umah cam takde internet je..lambat sgt2..so pape kat ofis la aku ni tulis pun..anyway..citer best??? banyak sgt...citer tak best????mmm...takde kot..so far, idup aku ok...hehehehe da takde msalah memeningkan kepala..yang pening cuma masalah ok2 je...tp pening jugak la..alahai...huhu...penat gak memikir..
hari sabtu pagi dlm kol 11 aku g kenduri kawan latip di negeri sembilan..itu kenduri kawan hubby aku ...geng2 main kayak...konvoi 3 kete....jumpa di Nilai nyer tol..hehehe
dlm byak2 tu Xgf hubby ada..so nak tak nk aku kena gak la wat2 bodo sket..hehehehe....bukan apa tak betah kot aku ni...sb satu masa dulu dia pernah melemparkan kata2 tragis dlm idup ku...so ignore je....aku gitu sket...klu da tak leh trima i will ignore..klu sakit2 ati, leh lagi la senyum2 ambik ati....byk jugak la adegan2 yang akan tak best aku tgk..n buatkan aku rasa cam NAK BALIK>>> hehehe...tp tak kisah pun...:) hubby mmg 24 jam ngan aku..tka lekang pun, sembang2 ngan kawan2 pun dia usung aku skali...hak hak hak..anyway majlis kawin tu simple but nice...pelamin dia cantik..aku suka..then pengantin dia pun cantik dan handsome..:) anyway.."SEMOGA BERBAHAGIA SLALU:) " then hubby bawa aku jln2 di PUtrajaya..ok first time g..hah..ko gelak npe??? mmg first time pun...hak hak hak..aku tak penah g jln2...smpi la aku kenal hubby aku ni..dia suka bawa aku jln2..tambah2 NIKON D60 dia ada kan..lagi2 la dia suka sb leh capture byk pic...:) sblm tu kau singgah Nilai 3...di istu barang dia ada yang murah..n pilihan tuk hantaran awin di situ mmg sgt banyak dan up to date..mmg marveles..harga pun marveles...hak hak hak...tp ok cantik...actually harga standard je cam di Ayer Itam...then baru jln2 g Putrajaya..ha baru betul ikut flow....tangkap2 gambo...posing2 comel2 sket...then round round...g tasik dia..cantik sgt...aku suka...then hubby bawa aku g ALamanda....best gak situ..sales jugak..tp yang slales nyer baju tak cantik...ok npe citer pasal baju???? sb aku ngan hubby plan nk cari baju tuk hubby pakai time tunang nanti..asyik postpone je..last2 beli jugak...igt nk cari baju kerje hubby..leh pakai g majlis tuanng dan buat g keje skali..tp end up nga baju kemeja yang cute kaler Coklat..sedondon kot ngna baju tunang aku..:) ni semua sb dia letak diskaun 30% je kat baju kerja hubby yang cantik2...klu letak 70% kan best....kitaorg kena jimat...sb nt nk kawin..hak hak hak...kena simpan dari skang..(ok patut dari tahun2 lepas..ok benda da lepas...kita start skang..ayok..chaiyok!!!!!!!!) time beli baj utu ,ttiba2 kak slaes tu kate nk kasi free gift kotak yang cantik..leh letak baju latip beli tu...then hubby da bangga...(hmm...biasa la..angkat kening dia...) then da dapat dengan happy nyer jln ke kaunter...skali buat yang nk bayar tu letak gitu je baju dlm kotak..takde lipat cantik2..aku da ketawa terbahak2..hubby da senyum2 nk blasah aku...hak hak hak....tapi dapat la kelainan sket...dapat kotak yang cantik...then beg kertas yang cantik..tak samer la ngan orang lain yang dapat beg palstik..hak hak hak...:) kelakan kan.klu korang tgk muka hubby time tu pu mst ketawa...anyway aku mmg suka muka hubby aku yang leh buat 1000 satu jenis mmik muka..kelakar..ok da kelakar! then kau pun balik la ke Melaka....happy journey n happy laughing...apa ke ini ea? hak hak hak
ari ahad lak hantar hubby blk...naik bas di Melaka Central..tuk mengelakkan kau sesat aku ajak Ili, ousemate aku teman sb takut time blik aku lost..hak hak...actually hubby igt nk tunggu along dia dtg..ambik dia then blik muar skali..tp sb mama hubby cam nk dia blik je.i think myb dia rindu kot..then hubby blk la naik bas...sedih gak sorang2 di melaka...tanpa buat pape..tido n layan citer korea..tp ok la...rindu??? ada gak kot..hak hak hak..mengada2 kan...then hubby bincang pasal tunang n kawin kitaorg...da cam nk fix tarikh...n coming soon aku inform..hak hak...tapi cam takut lak nk jadi isteri org ni....masa da nak dekat..cam tak cayer je...Ida nak kawin????? kawin ngn Latif????????? hak hak hak...doa2 la kitaorg tak gado2 da..peant gado...tp gado tu kdg2 leh eratkan lagi hub kitaorg..tp kdg2 teruk gak gado...mmm...takpe la...ikut flow je la...pape nt hubby inform n confirm btul2..mst nt ramai terkejut tau kau nk kawin....hak hak hak...
ok la...ni gambo aku g kenduri smlm...bersama pengantin.....enjoy...n bye





No comments:

Post a Comment