Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

December 23, 2009

Citer Wayang...

Hello...rini aku bz sket..so tak byk la nk dicoretkan...ok tajuk entry yang aku tak sabar nk citer ni pasal citer wayang..smlm for first time hubby bawa tgk wayang kat Mahkota Prade (MP)....tak pnah lagi la aku tgk wayang di Melaka ni...so ni kira first time la...ok la wayang tu.....seat dia best , sebab luas...tak sempit...ok la tu..then harga dia hari Rabu agak murah la...hehehe....aku cadang nk tgk citer Avatar tp tiket tinggal yang depan je..then klu ada pon kol 12.00am...takde makna aku nk tunggu smpi kol 12...sok nk keje lagi kan..so pilih la citer cina ni..apatah nama dia..aku lupa..hak hak hak...citer dia bias la aksi2 kungfu la..not bad...best sgt..sampi aku terasa nk g belajar kung fu la plak..siap wat demo lagi aku dlm bilik wayang tu..terkejut hubby aku..hak hak hak...
so, aku recommend korang tgk la citer tu...smlm kena sorang RM6 je..murah2..

then citer pasal kete Honda aku tu...smlm blik awal sket...dlm 4 lebih la...then siap2 tuk kuar terus..sebab hubby kate Honda da dekat ngan bandar..so mls la nk patah blik...so siap2 terus..agenda memasak aku tak jadi juga..means mkn di luar la...then sampi je...ttiba budak tu kate "Eh..plug tu saya da tukar, cuma resit je saya silap" what da????????? bengang giler aku..da la terkejar2 dtg takut tutup...then selamber kate actually takde problem....diorang da tukar da..cuma dlm resit yang lama aku DAPAT tu tak listkan...bengnag aku...then siap kate "Saya gerenti dan saya jamin yang saya da tukar"..igt aku puas ati?????? ahh..aku suruh gak dia buka enjin aku tunjuk kat aku yang dia da tukar....walalupun mengambil masa yang lama..tp aku enggak peduli...minyak kete yang aku abiskan perlu dibayar ngan kerahan tenaga tuk mereka..hak hak hak..mula2 dia refuse dia kate dia jamin..hubby aku marah la..aku bising2 gak..sebab aku ni bising last2 dia kate , "Kak dok stay dlm office ni , abg ikut saya, saya tunjukkan"...ewah..mentang2 aku bising, ko tak nk lak aku ikut..aku kate la "pehal lak, ni kete sy, sy nk ikutla tgk..tak kira la bper banyak org yang lh masuk pun"...ha...ambik skali..aku ntah la,cam bengang sgt la..sebab menyusahkan aku...dia tunjuk2 ok mmg da tukar, buka satu plug je dr 8 plug...hehehe....then ok la...aku pun ok.."U jgn nk tipu2, bagi reason tu biar logik, i blajar engineering, so i tau bab2 ni"..no hubby aku kate..tersengeh 2 orang mamat tu..ambik skali..
hak hak hak.. k la kau nk sambung keje...
bye

No comments:

Post a Comment