Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

December 07, 2009

8/12/2009

hellu....:) good morning...rini ada lah 8/12/2009.....rini modd aku pagi2 tak best sgt sb aku iron baju skali baju tu agak tak muat di cetain2 tempat membuatkan aku terasa seperti arghhhhhhhh.....baju aku makin kecil..omaigod..hak hak hak...tension kan..len kali nk kena beli baju yang tak degil..maksud aku dia takkan kecik sesuka ati..hak hak ..ida da giler...kuikui...so aku terpaksa la iron baju lain...baju pemberian my mom....nmpk cam tak cantik je tapi sebab malas nk iron skali lagi tudung kan, aku kuatkan semangat aku tuk cari baju lain yang leh dipadankan ngan tudung ku yang kaler pink....sekali mmg masuk ngan baju pemberian mak aku tu...sekali..pergh...mmg cantik dan sepadan ngan aku yang cumel ini....
ha...ni la aku ni...cumel kan...hak hak hak..perasan la sket kan...
aku stop jap td..aku g uruskan urusan claim aku ni....skang ni aku da list2 barang2 hantaran tuk kawin nanti..hik hik hik...well well kita kena berangan jugak sometimes sb angan2 tu la yang akan bawa jadi kenyataan....aku bosan la sb skang ni takde keje sgt..so aku rilex2 je...rilex2 dalam ofis aku ni..ops dlm bilik ku ini...seronok sb ada bilik sendiri...ni tak sabar nk tunggu permenant bilik ni..pastu nt aku nk hias..nak bawa pokok bunga...nk letak pasu bunga keliling bilik aku..pastu nk bawa peti ais...nak bawa tempat masak skali..ok aku dah giler!!!!!!! hak hak hak....list yang aku nk tuk hias bilik aku :

1. pewangi bilik...klu leh yang automatic tu....aroma terapi sket kan
2. nk bawa tikar yang cantik..klu kartun lagi best..(syg nt belikan...hek hek)
3. nk ada box tuk letak alat2 tulis..
4. nk beli bunga di Lovely Lace..yang ada roda tu tuk jadikan perhiasan...(syg nk jugak..)
5. nk letak frame my famili n also my hubby
6. nk letak teddy bear la..tuk dijadikan alas tuk aku wat keje sambil duduk nt..

ok setakat ni itu je kot....
sayng take note ok???? hehehehe (tuk hubby je tau)

aku igt cam nk kuar time lunch nanti..nk lunch ngan Bayah....hubby tak leh join sb di ada kursus seminar 2 hari di Pusat Komputer...hak hak hak..hubby kena tinggal situ je...yea yea...padan muka dia..hak hak hak...takde la...rindu sgt dia...(aceh..ttiba lak) nt kol 5 baru hubby abis....
aku da buat jugak appoimnet tuk gigi ku yang tak best ni...asyik sakit je keje..smlm aku kuar mkn sambil dok nangis sakit gigi...sakit sgt..time2 mlm mmg sangat sakit la..isy...tak tahan gak kadang2...hubby lak kursus 2 hari..so takleh nk kuar..aku lak tak tau jln....lagi la susah ati hubby tu...(sb aku tgk muka dia berkerut2 pikir bile aku kate nk g doktor sok....) smlm aku kol asyik busy je keje doktor tu..ops..klinik tu..ramai patients sgt smlm...
so rini aku try call lagi so dapat wat appoinment esok kol 9 pagi..aku dinasihakan tuk mkn makanan berat sb aku rasa mmg akan sakit sgt2 la ni...hubby tak dapat teman dan diganti oleh Bayah yang baik hati...senang hati hubby aku..takde rasa bersalah ...tp balik je keje dia wajib dtg tgk aku yang sdg bertarung nyawa sb sakit gigi sb operation...hehehehehe

ok la..nt aku update lagi...citer kasi korang semua rasa bestnyer idup aku ni..hak hak hak

No comments:

Post a Comment