Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

December 17, 2009

Tak sempat nk cilor gambo.....

hello....aku terlalu sibuk smpi tak sempat nk ambik gambo hubby aku ngan kek yang aku wat...ye la tanggal 16/12 adalah ulang tahun kelahiran my sweet hubby aku...disebabkan gambo nyer tak de lagi..so cam tak havoc la klu aku update blog...aku nak wat satu entry yang khas tuk sempena besday hubby..ok..once i get the pic then i will make new entry for "Hubby Birthday"....ok...rini aku kat kedah..aku blik tuk tunang ngan hubby...can't wait..hihihihihi...
pasal entry2 yang lepas...mmm...tak sure la bila leh update...sebab skang ni da byk keje...pening pening...huhuhuhu...then pasal majlis tunang aku lagi...then aku nk kena start pikir tuk majlis kawin aku lak..huhuhu
ok2..aku ngantok n lapar..so aku nk g jamah pape dulu...

No comments:

Post a Comment